Foto bij Almost christmas part 1

Mijn ogen puilde bijna uit mijn ogen toen mijn moeder het nieuws vertelde. 'Hoe bedoel je we gaan op bezoek bij de familie?' Mijn moeder zuchten en rolde met haar ogen. 'Ik heb het helemaal gehad met jou jonge dame, het is kerst die hoor je bij je familie te vieren. Vorig jaar ben je ook niet mee geweest maar we gaan gewoon langs bij je zus en bij nichtjes en neefjes.' Ik zuchten hier zat ik echt op te wachten wat kon mij heel kerst nou weer schelen. 'Ik blijf wel hier.' Mompelde ik terwijl ik naar boven wou lopen, nu begon ook mijn vader zich er mee te bemoeien. 'Emma Young ik heb het helemaal met jou gehad, je pakt nu je koffer en vanavond zitten we in de auto naar La Push.' Ik zuchten draaide me met een ruk stampte expres extra hard de trap op. Ik haten het om de jongste te zijn, mijn oudste zus Elysha had al twee kinderen Claire en Bobby, en mijn andere zus Emily woonde samen bij haar man Sam, vorig jaar waren ze getrouwd en het zou me niks verbazen als ze over een jaar ook een kind heeft. Ik was twintig en woonde nog thuis, ik studeerde aan de Forks universiteit en wist me prima te redden alleen dachten mijn ouders daar heel anders over, hun regels waren hun regels ik moest maar doen wat hun wouden. Oke misschien overdreef ik, ik mocht best veel van mijn ouders maar kerst was voor hun heilig vorig jaar had ik een vriend dus was daar met kerst terwijl mijn ouders naar La Push gingen om op bezoek te gaan bij mijn familie. Nog zo iets familie was blijkbaar heel belangrijk voor mijn ouders, mijn moeders broer Harry was een paar jaar geleden overleden, het was mijn favoriete oom en ik was er kapot van toen hij overleed ik heb toen samen met mijn moeder een week bij mijn tante en haar twee kinderen geslapen. Dat was misschien het enigste licht puntje van naar La Push gaan, ik zou Seth en Leah weer zien. Ik opende mijn kamer deur en stapte mijn kamer in en sloot de deur net iets te hard achter me. Ik plofte op mijn bed en staarde naar het plafon, waarom vind heel de wereld kerst zo geweldig? Ik vind er weinig aan, oke dat is niet waar dat is pas sinds afgelopen kerst. Met een triest gevoel rolde ik op mijn buik en ging zo liggen dat ik precies onder mijn bed kon kijken, ik reek mijn hand en graaide naar de grote koffer die standard onder mijn bed lag. Ik trok hem op mijn bed en ging in kleermakers zit zitten en pakte mijn mobiel er bij. Zin om in te pakken had ik niet dus besloot maar wat te scrollen tussen mijn gesprekken. Ik klikte de naam aan die ik zocht en begon te typen. 16:12 Emma says: Hello you beauty. Ruim je kamer maar op want drie keer raden wie er vanavond bij komt liggen. Ik staarde naar het scherm en binnen no time had ik bericht terug. 16:13 Leah says: Ey dikzak, ik hoor het net van mam. Gaaf dat je langs komt is veel veranderd hier praat je vanavond weer bij. See you x Ik rolde met mijn ogen, Leah en ik waren even oud vroeger deden we heel veel samen en zaten we ook bij elkaar in de klas maar ik was gaan studeren en zij niet, daardoor zag ik haar veel minder wat best jammer was. Ze was ook de genen die me zei dat ik niet boos moest zijn op Emily voor het stelen van haar vriend. Ik sprong van mijn bed liep naar mijn kleding kast en begon er wat setjes uit te halen die ik vervolgens in mijn koffer deed. Toen ik na een half uur alles had in gepakt sloot ik mijn koffer en ging er naast op bed zitten denkend aan wat deze kerst me zou gaan brengen.

Dit word een kort kerst/oud en nieuw verhaal. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. kusjes

Reageer (2)

  • Elysian

    Whoeeh een Paul story super benieuwd!! Abo + kado :)

    8 jaar geleden
  • WolfsChild

    I love itttttttt
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen