Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 151

Hey lieve lezers
Helaas is het blok maar toch zal ik hoofdstukken blijven posten, ik heb namelijk een aantal hoofdstukken al klaar liggen (:
Fijne vakantie!
groetjes magiclove

Jullie waren juist aangekomen bij het gebouw. Het was al vrij laat. Het zou de eerste en enige echte live show zijn. Het zorgde ervoor dat je enkel zenuwachtiger werd. Het was er druk maar gelukkig mochten jij en je vrienden via de achteringang naar binnen gaan. Jullie stapten door de smalle gang en kwamen daarna uit in een mooie open ruimte waar je Jason en Nick zag staan en een beetje verder zat er nog een groepje bij Chris. De andere deelnemer. Chris was de oudste onder ons. Hij had een klein meisje op zijn schoot zitten dat verdacht veel van hem weg had. Vast en zeker zijn dochter. Ook jullie gingen ergens zitten en meteen kwamen Jason en Nick naar jullie toe. Jason: “Hey iedereen.” Hij plofte neer naast Sam en gaf haar een kus op haar wang. Je keek het tweetal met een glimlach aan. Nick ging ook ergens zitten en je voelde dat hij je aanstaarde. Na een tijdje werd je geroepen voor make-up en je haar te doen wat je ietwat verbaasde. Je volgde de vrouw maar. Vrouw: “Ik ben Katie, voor de live show wilden ze graag dat we de make-up en zo zouden doen.” Jij: “Speciaal.” Jullie kwamen uit in een ruimte en je ging meteen zitten in de stoel die voor al de spiegels stond. Katie: “Ogen toe dan haal ik je make-up eraf en doe er nieuwe op.” Je deed wat ze vroeg en voelde meteen hoe ze met een doekje over je gezicht ging. Katie: “Ik hoop dat je gaat winnen.” Jij: “Dankje.” Katie: “Het zou zo cool zijn, je zou de 2e vrouw dan zijn die wint.” Jij: “De enige andere keer was Kim.” Katie: “Ja.” Ze ging verder met je make-up en deed daarna je haren. Je hoorde ondertussen een deur open gaan maar je hield je ogen dicht omdat Katie de haarlak in je haar was aan het spuiten. Daarna hoorde je een deur weer open gaan en sluiten en toen was het stil. “Open je ogen maar.” Hoorde je opeens vrij dicht aan je oor. Dit was niet Katie, nee het was een man met een wel heel bekende stem en meteen opende je jou ogen. Je keek recht in de spiegel maar keek niet naar jezelf, nee je keek naar de persoon die achter je stond. Je sprong recht en liep meteen op hem af. Jij: “Oh ik kan het niet geloven, ik heb je zo gemist.” Tom: “Ik kan toch niet zo een belangrijk moment van je missen. Je zou eens moeten weten hoeveel ik jou gemist heb.” Hij liet je los en nu pas had je door dat hij een boeket met mooie rode rozen vast had. Je keek hem met grote ogen aan. Tom: “Speciaal voor jou schat.” Je nam het boeket aan en rook er eens aan waarna je weer in zijn armen dook. Zo stonden jullie nog een tijdje in elkaars armen en daarna liet Tom je voorzichtig los. Jij: “Ongelooflijk, dat je terug bent. Het lijkt wel een droom. Wacht eens even, heb jij nu ook al zo’n t-shirt aan?” Tom nam je hand vast en gaf er een kusje op. Tom: “Je weet dat ik je grootste fan ben, dan kan ik moeilijk zonder een fan t-shirt rondlopen. Je voelde je helemaal warm worden vanbinnen en drukte een kus op Tom zijn wang. Tom: “Ik denk dat de anderen je ook nog succes willen wensen.” Jij: “Ze zijn er ook?” Tom: “Niemand kon je finale missen, zelfs David is erbij.” Jij: “Wow ik voel me speciaal.”

Reageer (2)

  • KiliXxEagle

    AAAAAAAAAAAAAAAW! Dat is echt zooooo ontzettend lief! Pff, nu ben ik wel een beetje jaloers.. :o

    xxx xKimsel

    8 jaar geleden
  • jumbielove

    Verde gaan

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen