Foto bij ||51||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Iluna

    Hmm, misschien had hij inderdaad de waarheid moeten zeggen aan Liam, maar ik begrijp dat hij het moeilijk vindt!
    Ik hoop alleen dat Liam nu geen compleet verkeerde dingen zal denken!
    En misschien is Niall ook veiliger als iedereen weet wat er gebeurd is...
    God, ik moet zoooooooooooveel bijlezen!
    Hahaha, ik denk dat ik even een leesmarathon ga houden! xD
    Superhoofdstukje!
    Ik kijk al uit naar de volgende! :)
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Misschien had Niall Liam beter de waarheid gezegd...
    Hij is toch een vriend, een vriend die je kan vertrouwen, en die altijd zwijgt?
    En hij kan dan ook meteen Louis inlichten, voordat hij zich buitengesloten voelt...

    Met mij gaat alles goed, met jullie ook? Ik heb het enkel een beetje druk...

    Echt heerlen geschreven meiden! Ik geniet echt van jullie verhaal!
    Xxx

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Hmm, zeg alleen wat Liam wil weten maar wees voorzichtig. Of doe hetzelfde wat je met Zayn gedaan hebt.
    Zeg dat je ontvoerd was, en vertel de rest later pas want dat zorgt dat de rest alerter is en tonen ze meer begrip. Doe hetzelfde met Louis. *hint*

    Als er dan wat gebeurd, zal Harry meteen hulp krijgen van Zayn, Liam en Louis. Hoe je het ook bekijkt, Niall zal dan door zijn vrienden in de gaten gehouden worden en kan altijd iemand met hem mee naar huis. Op die manier zal Niall altijd veilig thuis komen. Net als dat Harry dan kan ophouden met zijn nachtelijke bezoekjes aan Niall. Door het raam klimmen is ook niet meer nodig en anders moet hij maar in de boom klimmen. Of gewoon naast het raam blijven zitten, heb je ook gelijk uitzicht over de weg en zul je het gelijk weten als de mannen terug komen.

    xxx

    8 jaar geleden
  • lunalovegoodd

    Niall moet gwn een dikke sleep over houden en dan het gaan vertellen en dan komen de Russen op eens binnenvallen....

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen