Foto bij ||47||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Leugens wil ik het niet noemen. Niall verzwijgt alleen iets.
    Dat zijn toch 2 verschillende dingen. Beide even erg, daar niet van.
    En anders moet Niall gewoon aangeven dat hij het nu nog niet kan én mag uitleggen. Net als dat - als de tijd er rijp voor is - alles wel uitgelegd zal worden. Dan zullen de anderen daar begrip voor hebben en Niall tijd/ruimte geven.
    Hopelijk is alles snel echt over voor Niall en dan kan Harry ook eerlijk zijn.
    Maar tot het zover is, hoe minder mensen het weten, hoe beter. Zeker voor Nialls vrienden.

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh arme Niall... Volgens mij hebben zijn vrienden echt wel door dat Harry er voor iets tussen zit...
    Hopelijk komt Harry's dreigement niet uit, en is alles effectief gedaan. Al vrees ik ervoor :/

    Ik moet volgens mij ook nog wat bijlezen :/
    Ik zal er eens werk van maken (:

    Geweldig geschreven trouwens, zoals altijd!
    Xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Ooh, wat triestig voor Niall allemaal... :(
    Hopelijk wordt alles snel opgelost en kan hij alles opbiechten! En hopelijk gedraagt Harry zich ook snel wat beter...
    Weer prachtig geschreven, meisjes!!
    En nu even een marathon houden, zodat ik alles bijgelezen heb!
    xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen