Foto bij ||37||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Echte vrienden staan voor je klaar. In goede tijden maar ook in slechte tijden.
    En dank je wel Liam, want hij snapt dat er dingen niet kloppen.
    Alsof iemand het inderdaad op Niall voorzien heeft maar maak je niet druk Liam, want Harry is er ook.
    Het is juist zijn taak om er voor te zorgen dat Niall niks ernstigs overkomt.
    Doordat ze ongeveer dezelfde leeftijd hebben, is Harry juist op school gekomen om te 'infiltreren' om zo echt een oogje in het zeil te houden.

    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oooh, ik ben zo blij dat Niall ondanks alles kan blijven lachen!
    En hij heeft zo'n goede vrienden, hé. Ik vind het echt lief dat Liam zo met hem begaan is!
    Ooh, een Q&A!! Wat leuk!!!
    Ik heb nu wel niet enorm veel tijd om vragen op te stellen (bedank de blok).
    Maar ik probeer het wel te doen, dus van mij kan je nog vraagjes verwachten! :)
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Ik ben veel ste laat met dit hoofdstuk te lezen! Het spijt me echt, en ik hoop dat ik nog niet te laat ben voor de Q&A?

    Dit hoofdstuk was echt geweldig! Maar ik ben bang dat Niall in moeilijkheden zit...
    En Harry heeft er iets mee te maken!

    Xxx
    (Het voordeel van achterstaan op hoofdstukken, is dat je direct kan doorlezen (:
    Dus verwacht nog maar enkele reacties deze week ;))

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen