12.
De uitslagen zijn terug en hij blijkt inderdaad geen hoofdletsel te hebben. Zijn vitale functies waren stabiel genoeg om hem te opereren want hij heeft een verbrijzelde knie die operatief rechtgezet moet worden, en hij heeft door de klap een vochtophoping in zijn onderrug waardoor er een klein draintje geplaatst moet worden.
Ook heeft hij een aantal gekneusde ribben door de kracht van de riem, maar die zullen vanzelf moeten gaan helen.
Ook heeft hij een aantal gekneusde ribben door de kracht van de riem, maar die zullen vanzelf moeten gaan helen.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Ze moeten echt met elkaar gaan praten! Nova had helemaal niet mogen doorlopen!
8 jaar geledenDit was echt een mooi stukje! Je schrijft geweldig!
Heel veel succes op school meid! En voor dit verhaal wil ik eeuwig wachten!
Xxx
ohgod! Goed stuk !
8 jaar geledenVeel succes met je school x
Ooh, wat een mooi stukje!!
8 jaar geledenMaar ze moeten weer met elkaar praten!! Ik ben wel al heel blij dat Harry aan de beterhand is!!
Heel veel succes op school!!
xxx
Love it! Ze moeten echt bij elkaar komen!! Snel verder please
8 jaar geledenOeww leuk stukje
8 jaar geledenSucces met school