Nog een ontmoeting.
Gelukkig heb ik ook een BieberAgendaa ö
Chloë's pov:
We stopten voor mijn huis, en belden aan.
Ik was een beetje zenuwachtig. Wat zou mam ervan vinden? Waarschijnlijk zou ze het wel goed vinden. We waren toch geen kinderen meer? En Justin's mam was er natuurlijk ook bij.
De deur ging open en mijn moeder keek verbaasd van mij naar Justin en zijn mam.
'Euhm... Chloë? Wie...'begon ze te vragen.
'Mam,'onderbrak ik haar. 'Dit is Justin Bieber, en zijn mama.'
Justin stapte naar voren en stak zijn hand uit.
'Mijn naam is Justin Bieber. En wat is uw naam?'
Ik glimlachte. En tot mijn opluchting lachte mam ook.
'Hallo, leuk om je eindelijk te ontmoeten. Mijn naam is Diane.'
'Eindelijk?'herhaalde Justin verbaasd.
'Ja. Ik heb al veel over je gehoord. Onze familie kent je al lang hoor.'
Ik wierp haar een boze blik toe. Moest ze nu echt alles verpesten?
'Uuhm mam, Justin en ik kwamen eigenlijk vragen of ik vanavond naar zijn concert mocht?'
Ze keek even verbaasd. 'Chloë, hier hebben we het toch al over gehad? Je gaat niet alleen met de trein reizen. Daar ben je nog veel te jong voor.'
'Eigenlijk, mevrouw, had ik haar gevraagd of ze met me mee wou rijden naar Amsterdam. Anders zit ik helemaal alleen in de auto en dan verveel ik me vast.'
Justin keek me plagend aan. 'Normaal gaat Nicole mee. Maar deze keer kon ze niet, ziet u?'
Hij keek mam vragend aan, en er verscheen een glimlach op mam's gezicht.
'En, meneer Bieber, hebt u er ook enig idee van wanneer mijn dochter terug zou zijn? Thuis bedoel ik?'
Hij grijnsde. Het was duidelijk dat ik mee mocht. Ik juichte diep in mijn binnenste, maar probeerde niets te laten merken.
'Ik denk morgenochtend?'Nu keek hij zijn moeder vragend aan. 'When is she back here?'
'Tomorrow,'antwoordde Patty.
Hij wendde zich terug tot mijn moeder. 'Morgenochtend, hoogstwaarschijnlijk.'
'Goed. Chloë, je moet dan nog wel even je tas pakken.'
Ik knikte en liep naar binnen. Ik zag dat Justin me meteen volgde. Ook al had ik dat niet gevraagd. Niet dat ik het erg vond, natuurlijk niet.
Mijn moeder keek ons even verbaasd aan en glimlachte dan vriendelijk naar Patty.
'Would you like it to come in a few seconds? Chloë have to pack her bag.'
Justin's mam knikte en kwam ook binnen.
Mijn moeder en Justin's moeder vertrokken naar de woonkamer, en ik liep snel de trap op, met Justin achter me aan.
Reageer (4)
WTF bestaat een bieber agenda.?
1 decennium geledenBTW je story is Über goed.! Snel verder gaan
heb zowat op elle blz van agenda bieber plaatje (L)(boeiend ) maar ik ga ff snel door lezen
1 decennium geledenKheb ook een bieber agendaaaaa (:
1 decennium geledenLekker interessant nzoow (:
Doeeeeii x
verderrr. (:
1 decennium geleden