3
Ik belde aan en een paar seconde later ging de deur open. “Hé.” Ik voelde al snel zijn armen om me heen slaan en ik knuffelde hem terug. Ik nam de vertrouwde geur in me op en we bleven bijna een minuut zo staan. Ik trok me terug en keek in zijn grote blauwe ogen. “Hai” “Kom binnen, mijn ouders zijn nu gelukkig weg dus dan is er niet van die awkwardness van wat doet Lauren opeens hier.” Zei John. John was mijn ex, we waren een gevalletje knipperlicht wat natuurlijk helemaal niet goed is. Het probleem met ons was dat op het moment dat het aan was alles kut was. We hadden nooit zin elkaar, ik vond hem te jaloers etc. Maar op het moment dat het uitging miste ik dat alles toch wel, en hij mij blijkbaar ook. Ik liep rechtstreeks naar zijn koelkast om drinken te pakken. “Wil je ook?” Vroeg ik aan hem, hij grijnsde een beetje. “Je voelt je nog altijd thuis he?” Ik knikte en zette twee glazen neer op zijn aanrecht en schonk wat sap in. We gingen naar boven naar zijn kamer. Hij ging op zijn bed liggen en ik ging boven op hem liggen met m’n hoofd op zijn buik. Hij ging met z’n vingers door mijn haar en haalde er wat klitten uit. “Je bent mooi.” Fluisterde hij zacht. Hij was de enige jongen waarvan ik het accepteerde dat hij het zei en de jongen waarvan ik het uberhaupt geloofde. Als hij het zei wist ik namelijk dat hij het niet alleen over mijn uiterlijk had, hij kende me als geen ander en had me altijd verteld wat hij zo leuk aan me vond. We hielden echt wel van elkaar, daar was geen twijfel aan, maar we waren allebei gewoon slecht in relaties hoe hard we ook ons best deden. “Lau waarom werkt het nou nooit tussen ons?” “Komt denk ik door mij, je weet hoe ik ben.” “Ik denk dat je bindingsangst hebt, maar dat is oke. Je hebt veel meegemaakt dus ik snap het wel.” We zwegen allebei. Ik kroop omhoog en gaf hem voorzichtig een kusje op zijn mond. Hij sloot zijn ogen en wachtte op nog een kus. Ik gaf er nog een en hij pakte mijn trui beet zodat hij me bij zich kon houden. Hij draaide zich op en ging boven op mij liggen. Ik trok voorzichtig zijn shirt over zijn hoofd heen. John had een lichte huid en wel een paar vetjes op zijn buik, maar ik had het nooit erg gevonden. De eerste keer dat wij gingen afspreken was midden in de nacht. Om twee uur ’s nachts was ik het huis uit geslopen en met hem op een bankje in een speeltuin gaan zitten. Hij was dronken en flirtte een beetje met me. Ik had van te voren al het gevoel dat hij me wilde maar ik zag hem niet zitten omdat ik hem een beetje raar vond. Maar eenmaal op het bankje na een paar drankjes en hem wat beter te hebben leren kennen zag ik hem toch wel zitten, hij was ontzettend grappig. Het was niet dat hij nou echt goeie grappen had maar de manier waarop hij het zei en zijn observaties maakten me echt aan het lachen. Bij hem was het echt puur innerlijk waar ik voor viel en hoe verliefder ik werd hoe meer ik van zijn imperfecties begon te houden. We gingen door met elkaar uitkleden en een half uur later lagen we uitgeput en naakt naast elkaar in bed. “Jij bent nooit een vluggertjes persoon geweest he?” “Ja nou tenzij een half uur de gemiddelde vluggertjes tijd is.” Zei hij lachend.
Er zijn nog geen reacties.