Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 150

Hey lieve lezers
Wonder boven wonder heb ik deze week overleeft.
Mijn presentatie over mijn aangeleerde 'talent' is zelfs verkozen tot het beste ;D
voor al wie stiekem nieuwsgierig is kan eens een kijkje nemen op mijn blog waar een paar foto's staan van enkele werken (:
http://dit-is-kelly-haar-blog.blogspot.be/2015/12/een-nieuwe-vaardigheid.html
Het belooft nog een laatste drukke week te worden met al 1 examen en daarna is het blok.

groetjes magiclove

Een zenuwachtig gevoel nestelde zich in je maag. Vandaag was het zover. De dag des oordeel. Vandaag was het de finale. Je had al van sinds gisteren niets meer van Tom of de andere jongens gehoord en dat zorgde er ergens voor dat je jou nog zenuwachtiger voelde. Je miste Tom verschrikkelijk maar morgen zou je eindelijk op het vliegtuig stappen en naar hem toegaan samen met Annelies. Je zou je vrienden missen maar je kon echt niet nog langer zonder Tom. Je stond op uit je bed, nam een hoopje kleren en ging ermee naar de douche. Je zette het water alvast aan zodat het lekker warm zou zijn en kleedde je uit. Je waste je snel en droogde je af. Je hees jezelf in je zwarte skinny en deed een rood topje aan met daarover een lekker warme trui. Je kamde je natte haren, droogde ze en deed je haar in een staart. Je deed nog een beetje make-up op en deed daarna de badkamerdeur open. Meteen werd je verwelkomt door een koele wind en liep snel terug naar je kamer om jou (eigenlijk Tom zijn pet) op te zetten. Nu had je hem toch bij je. Je keek op de klok en zag dat het nog maar 7u in de ochtend was, veel te vroeg maar je kon echt niet slapen. Je keek nog eens op je gsm maar Tom had nog altijd niet terug gestuurd. Vreemd. Je besloot maar om naar beneden te gaan en alvast een tas thee te maken. Daarna zette je jou tas neer op de tafel en nam je laptop. Je opende hem en ging maar even op twitter je status updaten. “Vandaag is het zover, spannend!” Je drukte op verzenden en toch kreeg je al vrij veel meldingen. Je las een aantal berichten en reageerde af en toe op een aantal reacties. Soms volgde je iemand waardoor je weer grappige reacties las van fans. Je grinnikte maar verschoot dan door een geluid achter je. Je draaide je om en zag daar Andrew staan. Andrew grijnsde naar je waardoor je met je ogen rolde maar toen pas besefte je wat hij aan had. Jij: “Dit ga je toch niet menen he?” Andrew: “Oh jawel, Bill had een super plan wat betreft dit!” Jij: “Ik hoop dat je als enige een fan shirt aan hebt.” Andrew: “Nope.” Jij: “Oh god, dit is erg.” Andrew lachte. Andrew: “Als je dit al erg vind moet je naar de twitter en instagram van Tokio Hotel kijken. Jij: “Wat heeft Bill nu weer gedaan.” Je typte meteen Tokio Hotel in en kwam uit op een foto van de jongens met een t-shirt aan die verdacht veel leek op die van Andrew. “Team Demi for the win” stond er op de t-shirt geschreven. Je drukte op retweeten en keek Andrew glimlachend aan. Jij: “Dit is echt ongelooflijk lief van jullie allemaal.” Andrew: “Je verdient het.” Niet veel later kwamen ook de anderen naar beneden toe, allemaal met dezelfde t-shirt aan. Jij: “Jullie zijn de beste.”



150 HOOFDSTUKKEN AL!!!! woopwoop!




Reageer (2)

  • jumbielove

    Verder gaaan

    8 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    ohhooow! sexy foto´s! *kwijlt al*

    Ahum. Sorry. ^^

    En die gekke Bill. maar tis wel echt lief. Zou ik hem in RL ook nog zien doen, zoiets, haha. XD
    xx Kim

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen