Hoofdstuk 3: Jaar 3.
"Adoro!" Antonio kwam naar de tweeling toegelopen op het perron. Sinds de transformatie vorig jaar zijn hij en Adoro beste vrienden. De vier vrienden beginnen vandaag aan hun 3de jaar op Zweinstein. Sofia woont bij Adoro en Willow sinds haar ouders gestorven zijn. De tweeling geeft hun ouders een afscheidsknuffel en daarna stappen ze met Antonio en Sofia op de trein. Er is al bijna geen plaats meer, slechts een coupe met versleten zetels. Halverwegen de treinrit bestede Sofia vier pompoentaartjes en Antonio wel een dozijn pakjes Smekkies In Alle Smaken.
De inleidingssceremonie is afgelopen en er verschijnen allerlei gerechten op de vier tafels. Sofia vertelt over haar ouders toen ze nog leefde en na het eten gaan ze al vroeg naar bed. Willow word wakker van een lichtje in de kamer, Antonio staat langs haar bed. Willow wil iets zeggen zoals: "ga weg." maar ze kan het niet. Antonio gaat op haar bed zitten en haalt een armband uit zijn zak. "Sofia heeft je geheimpje verklapt" fluistert hij met een lach op zijn bleke gezicht. Hij tikt op het bedeltje en daaruit komt een bengaalse tijger, net zo een bengaalse tijger als Willow vorig jaar uit het bedeltje aan haar ketting had laten komen. Willow kijkt verbaast naar het rondhuppelende tijgertje dat nu terug in het bedeltje kruipt. Niemand zegt iets, en dan kussen ze. Willow en Antonio kussen elkaar, Antonio staat op en gaat terug naar zijn kamer. Willow zit zo blij als maar kan op haar bed.
Toen Adoro zijn zus de volgende ochtend han din hand zag lopen met zijn beste vriend, had hij het door: die 2 waren verliefd.
Er zijn nog geen reacties.