Foto bij the hellsfire academy (15)

miyabi

de meiden werden wakker van een luid geklop. Kumiko ging naar de deur en deed open Masa kwam binnen krossen deze keer zag hij er uit als een schattig klein jongetje "meiden en band beginnen en de Masahiro ni als manager nemen" riep hij "schandalig". "Masa this nog te vroeg" piepte Izumi en Miku van uit hun bed "this 3 uur in de namiddag" riep hij verder. Ja in hellsfire begonnen de lessen laat en eindigde ze vroeg voor alle nachtwezens en als je dat lang genoeg volhield ging je ritme ook nachtelijk lopen. Toen de meiden eindelijk wakker waren zaten ze met zen alle in de refter te praten over de toekomstige band "Ik ben mangar" sprak Masa "ik ban vocalist" lachte Miku "ik speel piano" gromde chiaki (twas te vroeg naar haar goesting de brompot :P) "ik speel bas" fluisterde Michiyo "ik de elecktrice gitaar" zei Izumi en begon luchtgitaar te spelen "ik drum natuurlijk" sprak Kumiko en begon op tafel te drummen. "Ik wil affisches en poosters wel maken mijn tekenen is ni slecht" zei Gabriel. "hé jullie die een band aant maken zijn hebben gelle nog een 2 elecktrice nodig" vroeg een stem van achte hen. Gabri sprong recht "Miyabi" piepte hij "wat doe jij hier" "hallo ik ga hier ook na school" zei het meisje dat blijkbaar achter Miku stond "en mag ik mijn broertje is niet komen bezoeken" lachte ze. "Mai Gabri je begint er meer als een egte uit te zien" zie ze toen ze hem van top tot teen hadt bekeken "maar ja er egt uitzien is niet alles je weet wat pa denkt" ging ze verder "ja ik weet het antwoorde Gabri "maar ik denk ni zo ze je blijft men lieve schattige kleine broertje" sprak Miyabi "over wat hebben jullie het" vroeg Izumi "o je wist het niet of wa" vroeg Miyabi "Gabri wordt aan zien door onze ouders en onze broer als uitschot omdat hij geen bloed dringt en geen enkel teken vertoont dat hij een vampire is" vertelde Miyabi "zie onze familie zijn de laatste egte en pa had grote hoops voor ons alle 3 maar Gabri is een teleurstelling in zijn ogen maar niet in die van mij" Cabri keek triest naar beneden "maar volgens mij kan dat nog veranderen er zijn verhalen van latbloeiers en dat zijn meenstal de krachtigste vindt jezelf ma snel een bride" Miyabi wauw verder gaan maar werdt onderbroken door de stem van de schoolsecrtarese die door de gangen galmde "Miyabi wordt verwacht in het kantoor van de directeur wat heeft ze na weer uitgestoken" "oeps mijn kleine spiektruk is ondekt schrijf het zo groot mogelijk vlak onder de neuzen van de leerkrachten op ze zullen het nooit merken behalve deze keer dan" zei liep snel weg.

het waaren vredige tijden maar wist the gang veel dat er buiten de muren van hellsfire bijna een oorlog tussen goed en kwaat uitbrak. kweet het cliché but don't fixs it if it's not broke

Reageer (4)

  • Morgenster

    leeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkxD

    1 decennium geleden
  • sarmey

    spieken /Flex

    1 decennium geleden
  • sarmey

    die zen al zo groot as die van orihime! xD
    ma ze zie der wel beter uit ;p

    1 decennium geleden
  • CuppieCake

    veeeeerrrrrddeeeeer :D
    go girl :P
    probeer mij maar in te hale ghaha
    xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen