Foto bij 05-12-'15 × 168 days to go

168 days to go × twee-in-één

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Panthero

    Just a girl who turned eighteen. She ran away to chase her dreams! Who are they, to try and put us down?

    Am I right?
    Het is iig een liedje dat ik zelf niet zo vaak luister maar volgens mij is het Social Casualty, haha.

    I don't wanna be a part of the authority. I'll always be a part of the minority!

    8 jaar geleden
  • Peperoni

    Wauw! Dit is echt heel mooi!

    8 jaar geleden
  • Kjelaney

    Dit is geweldig! :3
    En ik ga niet eens gokken hahahaha, ik ben er zo slecht in lol.

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Dit is awesome! ^^
    Hmm, ik ben niet zo goed met hun liedjes en eigenlijk luister ik gewoon te weinig naar ze. Op de één of andere manier krijg ik altijd een vreemd gevoel als ik naar hun muziek luister.

    Toch ga ik mijn gokje op Fly Away zetten. Al is Social Casualty ook wel een hele goeie.

    8 jaar geleden
  • chanyeoI

    Ik denk dat ik het met Cliffordz eens ga zijn, alleen lijkt het alsof er stiekem ook stukjes uit andere liedjes in zitten.

    Het is te laat om je nu nog een fijne Sinterklaas te wensen, dus ik houd het maar op: ik hoop dat je een fijne Sinterklaas hebt gehad.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen