||32||
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Niall!!!!!! Ik vind je nu heeeeeeeel erg zielig!!!! :'(
8 jaar geledenEn dat is niet leuk!!!!!
Niall heeft het echt goed te pakken, en in dat geval kun je toch echt snel een week lang uitgeteld zijn.
8 jaar geledenGelukkig heeft hij een lieve en zorgzame moeder. Samen met vrienden.
Ook weet ik dat Harry in de buurt is, zonder in de kamer te komen.
Wie weet dat hij, net zoals met Niall's verjaardag, gewoon bij op het dak zit bij het raam.
Puur om er zeker van te zijn dat het wel goed komt.
xxx
Oh, ik heb zo'n medelijden met Niall! Hij is zo kwetsbaar..
8 jaar geledenMaar gelukkig zorgen Liam, Zayn en Harry goed voor hem.
Hmm de feestdagen... Ik heb er al zin in!
Zoals altijd, een prachtstuk van een hoofdstuk!
Ik kan al niet meer wachten op het vervolg, om te zien dat Harry Niall super goed verzorgt *hint hint hint *
Xxx
Ik vind het echt triest dat hij zo ziek is... Het lijkt zo echt en nu denk ik dat hij echt ziek is en aslksjdfsjdf.
8 jaar geledenPrachtig geschreven!!
As usual...
En YES, de feestdagen!!! Ik kan al niet meer wachten tot het Kerstmis en Nieuwjaar is!!
Mag ik er trouwens even aan toevoegen dat dat een heel erg mooie foto van Niall is boven aan.
Het is toch een prachtkind hé...
Met mij nog alles even goed als vijf minuten geleden op het vorige hoofdstuk!!
Looooooooooooooooooove this story!!!
En het is altijd spannend, inderdaad! Die mysterie en geheimen... Vragen vragen vragen!
Ik kan al niet meer wachten tot het vervolg!!
xxx