jippie hoofdje (hoera)

Een paar weken later

Will rijd door het dorp. Soms steekt er iemand zijn hand op ter begroeting maar meestal doen ze of hij lucht is.
Kom op Trek nog heel even en dan zijn we bij Jenny dan krijg je een appel. Trek briest en stopt voor het restaurant van Jenny. De stalknecht komt aangelopen "zal ik uw paard op stal zetten" Will zucht ze blijven het toch steeds vragen. "nee dank je ik doe het toch liever zelf". De knecht kijkt teleur gesteld. Na een paar minuten staat Trek droog op stal. Will loopt naar binnen Jenny loopt naar hem toe. "Will wat brengt jou hier"? Ik kom even kijken hoe het gaat met dat nieuwe bediende.: Jenny zucht "het gaat eigenlijk heel erg goed met haar helaas heb ik haar nog niet een keer met mijn pollepel kunnen slaan". "Will keek verbaast "Nee echt niet, het lijkt of ze het al vaker had gedaan voor ze hier kwam werken". Will dacht even "misschien moet je het haar gewoon vragen". Jenny keek hem verbaast aan "Waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht" Will knikte en ging aan een tafeltje zitten. "Jenny ik ben vergeten te zeggen dat ik ook kwam eten" Jenny schudde haar hoofd en liep terug naar de keuken.

Reageer (1)

  • Tijgerbloed

    Will krijgt een bord met heerlijk eten, terwijl zijn hardwerkende paard enkel een appel krijgt! Lekker oneerlijk is dat!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen