Foto bij Leo&Jor

Het Leo&Jor leven ging heel erg goed totdat.....................................................

Op een dag kwam Cleopatra een bezoekje brengen aan de 21e eeuw. Dit pakte niet te best uit! Dat kwam omdat Sjon langskwam, uit de 3e eeuw. Het was een moordenaar, Het was het exvriendje van Cleopatra. Hij dacht dat de 21e eeuw van haar was. En hij nam wraak. Hij moorde iedereen uit. Maar niet iedereen. Leo&Jor overleefde. Dat kwam omdat ze altijd gebid hebben voor het Disneygeloof. Dit heeft hun geholpen bij het camoufleren van het lichaam. Zo heeft Sjon ze over het hoofd gezien. Maar volgens het Disney geloof mag je niemand dood maken. Dus sloten ze Sjon op in een put. Dit was het einde van Sjon. Maar nog lang niet het einde van Leo&Jor. Leo&Jor waren iedereen kwijt, papa,mama,opa,oma. Meer vrienden hadden ze ook niet. Niet dat je familie echt vrienden kunt noemen, maar dat terzijde. Het enige voordeel aan het leven van Leo&Jor was dat het voedsel gratis was maar op een dag schimmelde het. En stierven ze. En zo was alsnog iedereen vermoord. Sjon heeft lang gebeden in de put. Ze wisten niet dat Sjon was bekeerd tot het Disneygeloof. En zo kwamen ze in dezelfde hemel. Niks opgelost maar iedereen doodt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen