Foto bij valentine change : het saaie begin

ssssaaaaiii!!!
Vanavond valentijns fuif met onbekende mensen....Het zijn vrienden van mijn vriendin Katrien.
''toe nou toe nou toooeee !!'' ging ze gisteren te keer.En dat kan je toch niet weigeren?maar goed oké...nu sta ik voor mijn spiegel te kijken.Ik draag een doodgewone jeans en een fel geel T-shirt (geel is mijn lievelingskleur)Ik kijk nog eens goed ik heb wallen onder mijn ogen en een puistje op mijn kin.
Ik zucht en haal mijn schouders op.
Ik ben niet de gene met een lief.

Ik hoor getoeter.
Met mijn handtas over mijn schouder geslingerd loop ik naar buiten daar staat Katrien me op te wachten met haar euh één of andere duure auto niet te vergelijke met mijn Smartje...
Ik heb helemaal geen verstand van auto's maar toch weet ik dat de bluts vanvoor niet bij de auto hoort.
Maar zo als altijd rijd Katrien snel dus het zou me niet verbazen dat er nog zo'n blutsen zijn.
''stap in!Mana! stap in!!'' zegt Katrien ongeduldig.
Ik ben dus Mana Ik ben 16 jaar oud en weet soms niet wat te doen...
Zoals nu...ik stap dus maar in de auto.
Hoewel Katrien wat jonger is ziet ze er niet zo uit ze is grooter dan mij(net als alle mensen) en draagt altijd diep uitgesneden kleedjes en T-shirts.
Naast Katrien zit haar vriendje Choukichiofzoiest hij komt van China of Japan maar dat weet je wel als je zijn naam hoort hij is vaak stil maar dat vind ik niet erg Katrien vult toch alle stilte.
We zijn er....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen