7.1
Oké ik ben een beetje zenuwachtig over dit hoofdstuk, dus ik wil graag van jullie allemaal horen wat jullie ervan vinden! Ook wil ik graag horen of dit goed is of te gedetailleerd (ik heb een nog gedetaileerder hoofdstuk voor jullie klaar liggen, maar als het té is pas ik het met alle liefde aan!).
Dus ik wacht met spanning jullie reactie's af!
Liefs x
16 oktober.
16+
Dus ik wacht met spanning jullie reactie's af!
Liefs x
16 oktober.
16+
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Hahha dit is zo schattig geschreven!!
9 jaar geledenIk zit hier onwijs te grijnzen!
Hahah
En zeker niet te!
Ik vind het zelfs 'mooi' beschreven...
Ik vind het zelfs altijd moeilijk om zo'n deeltjes te schrijven (al hebk er redelijk veel xp)
Maar veel zo'n deeltjes lezen van andere helpt wel!
Het moeilijks vind ik nog altijd zo'n deeltj schrijven als je personage gebaseerd is op een vriendin ifso...
Bij mij isdat zo en heb haar ontmaagding geschrevn..
Dat was zo raar!! En zo fout!!
Denk dat zeker 4 keer opnieuw heb moeten schrijvzn en was nog niet overtuigd...
Al was ze zelf heel blij met het resultaat!
Oke ik reutel weer xp
In plaats hier zeveren zouk betr verder lezen xp
Xx
Hij is zeker goed geschreven en hij was niet te, ik heb boeken gelezen waar dit soort dingen uitgebreider waren beschreven..
9 jaar geledenSnel verder gaan hoor..
Oh jeee!!
9 jaar geledenSnel verder hoor
Gehehehe denk dat alle perfs van q dit heel goed geschreven vinden hahaha!
9 jaar geledenBen blij dat je weer schrijft!
Verder x
Haha... van zulke deeltjes kan ik niet genoeg krijgen...
9 jaar geledenMooi geschreven en echt niet te...
snel verder gaan hoor