Part 10.
Uiteindelijk besluit je om toch maar te gaan slapen omdat je er morgen op tijd uit wilt, en nog geen kwartier later lig je op bed, met jouw gedachten bij het meisje waar je zo naar verlangt.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Oooooooh god. Geen woorden voor dit stukje maar ik hoop dat het goed afloopt.
8 jaar geledenLove this story
Even mijn perfecte situatie schetsen: Harry gaat naar het ziekenhuis, ziet Nova; zij is superbezorgd om hem en verzorgd hem! Omdat hij superman is, wordt hij snel weer beter, en worden ze verliefd en schattig!
8 jaar geledenEn dan worden ze het schattigste koppeltje ter wereld en trouwen ze en krijgen kinderen.
Einde.
En als het niet zo loopt, kom ik je zoeken.
Haha, nee, dat is een grapje!! Maar ik hoop wel heel hard dat alles goed is met Harry! Ik krijg er serieus stress door!
Ik hou zoveel van je verhaal!!
xxx
Hoe hard ik het ook haat om dit te zeggen, ik ga blij zijn dat Harry een ongeluk heeft, zodat hij naar het ziekenhuis kan en Nova ontmoet! Ik denk alleen dat blij nu niet het juiste woord is om het te verwoorden. Het is zowat een dubbel gevoel... Ik weet echt niet wat ik moet zeggen! Aagh volgens mij heb je me sprakeloos gemaakt...
8 jaar geledenIk haat het dat Harry een ongeval heeft... Ik hoop dat hij er niet te erg aan toe is..
Je schrijft heerlijk, aangenaam, en je schrijfstijl is echt uniek (ik heb nog niemand in de je-vorm zien schijven...)
Xxx
Snel verder, want dit is een topverhaal!