Enkele minuten later lig je tegen Harry aan op de bank, jouw hoofd op zijn borst. Je houdt jouw ogen stijf op elkaar, negerend dat er een film op staat. Het idee dat je hem zo lang niet gezien hebt zodat de veranderingen aan zijn uiterlijk opvallen doet jou pijn, dus besluit je om voorlopig jouw ogen even dicht houdt. Want het gevoel is nog steeds hetzelfde. Hij is nog steeds Harry, hij ruikt nog steeds hetzelfde, hij straalt nog steeds hetzelfde uit. Hij is nog steeds jouw Harry, maar dan iets volwassener.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Iluna

    Nee nee nee nee nee. Nee.
    Nee, Harry.
    DAT IS NIET HOE HET HOORT!!!!! Je hoort bij Nova, verdorie!!
    Als ze niet opnieuw bij elkaar komen, trek ik al mijn haar uit, ik meen het! En dan ben JIJ verantwoordelijk!
    Dus zorg maar dat dat daar goed komt. ;)
    Kidding, love this! Ik ben echt verliefd op dit verhaal, serieus! Ik vind Nova en Harry nu al lief, en ze zijn niet eens echt samen... xD
    Hopelijk snel verder!!!
    xxx

    8 jaar geleden
  • HoranLoverr

    I agree met SaskiaR.. Ze waren zo schattig (bij de flashbacks) & ik vind het voor hun beide zo erg / zielig :( (H)

    8 jaar geleden
  • SaskiaR

    OMG ze moeten echt terug bij elkaar komen!! Snel verder please :)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen