Hey lieve lezers
Ik dacht bam laat ik voor het slapen gaan er nog een nieuw hoofdstuk opzetten met lekker wat drama in.
Ik probeer het volgende hoofdstuk ergens in de loop van de komende week te posten.

Je deed snel je mond dicht en stond snel op uit de zetel. Je stapte richting de persoon toe die Jeffrey had binnen gelaten. Jij: “Wat doe je hier?” Andrew was achter je gaan staan en ook de rest hield jullie in de gaten. De persoon was namelijk je vader. Vader: “Ik wou met je praten.” Jij: “Over?” Vader: “Kan dat ergens onder vier ogen?” Andrew: “Jij hebt lef zeg, afkomen wanneer je weet dat Tom op tour is, maar ik kan je zo ook een dreun geven hoor!” Hij was ondertussen beschermend voor je gaan staan. Vader: “Wat denk je wel niet, jij snotneus.” Andrew wou op hem afstappen maar Jeffrey en Justin waren nog op tijd om hem tegen te houden. Andrew: “Je vraagt er echt om!” Justin: “Andrew rustig!” Andrew: “Nee, niets rustig, die zak vernedert zijn eigen dochter en heeft haar geslagen!” Vader: “Demi, kom op. Ik wil echt gewoon praten.” Je keek twijfelend van Andrew naar je vader en weer terug. Andrew schudde zijn hoofd maar je kon er niet aan doen om je af te vragen wat hij wou. Je wees naar de keuken en je vader knikte en vertrok naar de keuken. Je keek iedereen nog even aan, voor je vertrok naar de keuken. Je hoorde Andrew nog zeggen dat hij mee ging maar Jeffrey en Justin hadden hem nog steeds vast. Je zag je vader zitten op een stoel en ging wat verderop staan tegen de muur zodat de tafel nog tussen jullie instond. Jens kwam de keuken binnen en ging bij jou staan. Vader: “Jens zou ik even alleen met Demi kunnen praten?” Jens: “We zijn familie dus het zijn ook mijn zaken.” Het was even stil maar daarna knikte je vader toch maar. Vader: “Tom is dus weg?” Je knikte. Vader: “Op tour?” Weer knikte je, waarom vertelde hij niet meteen waarvoor hij kwam. Vader: “Ik snap nog altijd niet wat je met hem moet maar daar kom ik niet voor.” Je voelde de irritatie al maar liet hem verder spreken. Vader: “Ik wil dat je stopt met dat programma.” Jij: “Wat?! Nee, dit hebben we al eens gehad! Ma vindt het ook goed trouwens het is mijn leven!” Vader: “Dan had je maar vorige week niet zo een afgang moeten maken!” Jens: “Nu ga jij even ophouden, Demi heeft talent maar ook zij kan haar mindere dagen hebben en je gaat haar die kans niet afnemen nu ze in de finale zit!” Je vader keek jullie kwaad aan. Vader: “Als je hier mee doorgaat dan moet je geen voet meer in mijn huis zetten en als jij voor Demi kiest dan geldt dat ook voor jou!” Jij: “Is dat even jammer, ik ben al niet meer bij jullie geweest sinds jullie me daar wegjaagden!” Je vader sloeg boos op de tafel en ademde zwaar door zijn neus. Vader: “Oh we zullen wel zien, wacht maar tot die Tom jou verlaat voor één of andere slet.” Jens: “Genoeg, weg hier!” Je vader liep boos weg en je hoorde de deur met een knal dicht gaan. Jens was hem achterna gelopen naar de gang maar kwam niet veel later terug met de pizza’s. Over timing gesproken.


@SUPPORTxBILL: Sorry geen Tom, daar moeten we nog even voor wachten, maar volgend hoofdstuk komt er een stuk Tom pov (;

Reageer (2)

  • jumbielove

    Verder gaaan

    8 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    o.O Als Tom daar achter komt.. phew, ik denk dat hij die vader helemaal in elkaar slaat! =O

    Tom zou Demi nooit laten voor een ander.. Hoop ik voor hem dan toch °evil smile°

    ahum. Snel weiter bitte! (flower)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen