||24||
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Weetje ik heb eeen gevoel dat Nialls vader er ook mee te maken heeft op een of andere manier... Geen idee hoe maar ik heb wel zo'n gevoel.
8 jaar geledenEn Harry is een SUPERHELD!!!!
Harry die defensief is als hij slaapt???
8 jaar geledenOké, ik begin nu te denken dat hij Niall moet beschermen of zo.
Hij was er voor Niall in het zwembad, met die rare gast.
En nu weer, is Harry keurig op tijd.
Die rare gast wilt Niall misschien iets aandoen maar hij weet Niall's ritme niet zo goed.
Terwijl Harry al aardig op de hoogte is, dus als Harry Niall iets aan wil doen, had hij dat al kunnen doen.
Mogelijkheden en kansen genoeg, dus Hazz, bescherm die Ierse malloot voordat hij zichzelf pijn doet. (;
xxx
Volgens mij kent Harry die enge man! Maar doet hij alsof hij die niet kent!
8 jaar geledenWow, ik verschoot toen Harry plots Nialls pols pakte! Die had ik echt niet zien aankomen! Maar wel lief dat Harry zijn excuses aanbiedt!
Wat schrijven jullie toch heerlijk!
Was het trouwens een goede film? Sorry voor de late reactie, maar ik had het ongelofelijk druk...
Xxx
Oooh, wat een mooi stukje! Zo lief dat Harry hem redde!
9 jaar geledenEn dan die man... Best nog eng! En de mysteries stapelen zich op! Ik verlang al weer naar het vervolg!
Ik heb het gevoel dat ik in herhaling val, maar dat verhaal is echt goud! Ik geniet van elk hoofdstukje!
Een beetje een late reactie, maar hopelijk viel de film goed mee!!
Met mij alles goed! Met jullie ook?
xxx