Foto bij Part 3.

Verschrikt sta je stil voor de winkel, en boos schud je jouw hoofd om de herinnering weg te schudden. Jouw blik valt weer op het TV scherm waar je hem ziet en met een ruk draai je je om, om vervolgens met verwarde gevoelens door te lopen naar jouw werk. Je haat deze jongen na wat hij jou heeft aangedaan. Hij heeft zijn belofte gebroken. De enige persoon waar je alles aan durfde te geven, omdat hij de enige was die jou ooit heeft gekend en doorgrond. En juist hij is de persoon geworden die je nooit meer wilt zien.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • HoranLoverr

    Nog maar 3 stukjes en m'n hart... UGH. Dit verhaal is weeral zo geweldig !
    Ben echt blij om een lezer te zijn van je (verhalen), je schrijft zo super (H)

    9 jaar geleden
  • Iluna

    Oooh, het is zo zielig dat hij Nova zo hard mist!! :(
    Sowieso zal ze dit nu zien in de media en gekwetst zijn en... Zucht.
    Ze moeten elkaar gewoon terugvinden! Ik weet nu al dat ze schattig zullen zijn samen!
    Snel verder! Voor zover dat kan, natuurlijk... :)
    Love your story!
    xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen