Part 1.
Hoi lieve lezers!
Wauw! 10 abbo's en we zijn nog niet begonnen!
Ik had mezelf beloofd bij de eerste 10 een hoofdstukje te plaatsen, niet verwacht natuurlijk dat dat zo snel al zou zijn.
Bij deze, graag even laten weten wat je er van vind xx
Wauw! 10 abbo's en we zijn nog niet begonnen!
Ik had mezelf beloofd bij de eerste 10 een hoofdstukje te plaatsen, niet verwacht natuurlijk dat dat zo snel al zou zijn.
Bij deze, graag even laten weten wat je er van vind xx
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Wauw, dit is echt mooi geschreven! En dat van die kleuters was schattig en lief beschreven, ook heel origineel!
9 jaar geledenIk hoop maar dat het nog goed komt tussen die twee, want zo te horen passen ze gewoon bij elkaar!
Xxx
Mooiii
9 jaar geledenSuper super super leuk! Ben benieuwd naar de rest. Dat met die kindjes is zooooo ontzettend lief!
9 jaar geledenI can't breath... Dit is zo mooi!
9 jaar geledenEcht prachtig geschreven! Ik hoop maar dat ze nog naar hem zal willen luisteren en dat alles goed komt! Dat stuk over hen als peutertjes was te lief voor woorden...
En Nova, wat een leuke naam!
Ik ben volledig klaar voor dit verhaal, ook al moet ik nog afkicken van je vorige!!
xxx