Foto bij 012

Ik word wakker van gestommel in de bus, tja dat kan je verwachten. Ik stap mijn bed uit en loop naar het zit gedeelte. “goeiemorgen Laila” begroet Daniel mij, “goeiemorgen Daniel” “wil je ook een gebakken ei?” “jaa lekker, goed idee” ik zie hem een glimlach op zijn gezicht krijgen en hij loopt naar het fornuis. “wil je er nog iets speciaals bij Laila?” “uhm ik laat het helemaal aan jou over Daniel” ik zie hem glunderen nu en ik grinnik om hem. Bradley is ook wakker geworden en komt naast me zitten. “goeiemorgen Bradley” zeg ik “goeiemorgen Laila, lekker geslapen?” “jaa best wel eigenlijk, ik was ook echt heel erg moe en jij?” “heerlijk gelukkig, deze bedden zijn gelukkig wel beter dan in de vorige tour bus” “haha gelukkig maar”. Daniel geeft me mijn ei en ik eet het lekker op. “Daniel je mag het vaker doen hoor haha” de jongens moeten lachen en Daniel bedankt me nog even. “ik ga me even omkleden jongens en douchen” “is goed Laila, je mag ook je gewone dagelijkse kleding aan doen trouwens als je wilt. Deed Olly ook altijd” zegt Bradley “haha okee super thanks”.

Ik pak een leuk setjehttp://www.polyvore.com/cgi/set?id=181873920 uit mijn koffer en loop naar de badkamer. Ik zet de kraan aan, doe mijn kleren uit en ga als die op temperatuur is onder de douche staan. Na nog geen kwartiertje ga ik er onder uit en ga ik me omkleden. Ik loop weer naar de jongens en Bradley zegt “wauw dit staat je zo leuk! Dit ben jij!” ik moet blozen en zeg “dankjewel”. We zijn trouwens op het moment in San Diego. Hier hebben de jongens 2 concerten en we verblijven hier 3 dagen. We slapen gelukkig wel in een hotel, voor drie dagen in een bus is geen optie. Ik zet de radio aan en er komt een leuk liedje voorbij, ik begin lekker mee te dansen en te zingen. De jongens komen niet meer bij van het lachen maar ja ik stop toch lekker niet. “mag ik? Haha” vraag ik aan de jongens als ze uit gelachen zijn. De jongens knikken “tja je bent zelf ook nog maar 18 vind allang knap dat je dit doet” zegt Tristan “dankje Tristan” en ik geef hem een dikke knuffel. “okee jongens planning voor vandaag: we gaan eerst naar het hotel, ik check jullie in en we gaan dan onze spullen naar de kamers brengen. Om 2 uur hebben jullie een fotoshoot en vanaf 5 uur het vaste riedeltje weer” de jongens moeten lachen en knikken allemaal. Na 5 minuutjes rijden komen we in het hotel aan. “goeiemorgen ik kom mij in checken” “onder welke naam?” “Irwin, het is voor The Vamps” “owh ja ik zie het staan, klopt het dat er een naam wijziging was?” “ja dat klopt, ik ben de nieuwe manager van The Vamps” “awh oke vandaar, stoer hoor meis dat je dit doet” “dankje wel” ik krijg de sleutels van het meisje en ik roep de jongens dat we naar de kamers kunnen. Ze lopen direct met me mee en dit keer hebben we maar 3 kamers, ik heb een kamer voor mezelf, Bradley en Tristan slapen samen en Connor en Daniel slapen samen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen