Foto bij 011

De jongens en ik hebben echt de grootst lol tijdens het eten, ik voel me echt heel erg op mijn gemak bij ze. Om kwart voor 7 komen we terug bij het concert gebouw, de jongens stuur ik maar meteen door naar Myrthe. Ik ga op een bank zitten backstage en mijn oog valt op een gitaar, deze is niet van de jongens want die staan al klaar. Ik pak de gitaar en stel hem goed af. Ik begin meteen een nummer te spelen, een nummer dat mijn broer geschreven heeft. Ik begin er ook bij te zingen en ik voel me direct helemaal ontspannen. Als ik klaar ben begint er iemand meteen te klappen, ik kijk op en zie dat Bradley en Tristan grijzend naar me staan te kijken. “wauw Laila dat was echt geweldig! Je kan echt goed zingen!” zegt Bradley. “dankje wel” zegt ik licht blozend. “van wie was dat nummer, ken het namelijk helemaal niet?” vraagt Tristan die ondertussen naast me is komen zitten “mijn broer heeft het geschreven” “super gaaf!”. Ik leg de gitaar weer weg en ik ga even kijken hoe ver Connor en Daniel zijn. Net dat ik binnen kom lopen stappen ze net van de stoel af. “perfecte timing” zeg ik tegen ze. Ze moeten lachen en lopen met me mee naar Tristan en Bradley. “oke guys oortjes in doen, jullie moeten over 10 minuten op” de jongens knikken en de geluidsmannen helpen ze even met de oortjes. “jongens ik heb een vraagje moet ik mezelf nog even voorstellen aan het publiek?” “alleen als jij dat wilt natuurlijk” zegt Bradley “ik vind het wel prima, kan ik jullie meteen ook aankondigen!” “jaa is goed, dat deed Olly nou nooit” “niet?” vraag ik verbaasd “nee die liet dat anderen doen”. Ik krijg van Paul, dit is het hoofd van het geluid, een microfoon en ik stap het podium op. “Halloo LA!! Hebben jullie er zin in??” roep ik door de microfoon, ik krijg meteen alleen maar positief gegil. “voor jullie de boys te zien krijgen ga ik mij even voor stellen, mijn naam is Laila Irwin. Ik ben 18 jaar en ik ben de nieuwe manager van de jongens!” iedereen begint meteen te klappen en er valt echt een last van mijn schouders af. “lieve allemaal, zijn jullie er klaar voor?? Hier zijn The Vamps!” iedereen gaat helemaal uit zijn dak en ik loop het podium af. Ik geef de microfoon terug aan Paul en kijk vanaf de zijkant naar de jongens. Om 10 uur is het concert afgelopen en Bradley komt naar me toe en trekt me het podium op. “lieve mensen, zoals ze zich zelf al heeft voorgesteld is dit onze nieuwe manager! Ze is een geweldige meid en hopen dat ze ook lang onze manager mag blijven” ik krijg een glimlach op me gezicht en ze geven me een groepsknuffel. We lopen de backstage ruimte weer in en ik geef de jongens nogmaals een dikke knuffel. “jullie zijn geweldig jongens!” “dankje wel Laila jij ook!” zeggen de jongens in koor. We lopen met zijn alle naar de tour bus en laat me direct op de bank vallen. De jongens moeten lachen en Bradley en Connor komen beide naast me zitten en Tristan en Daniel tegen over ons. “Laila wil je ons elke keer aankondigen?” “ja hoor dat wil ik wel, vonden jullie het leuk dan wat ik deed?” de jongens knikken allemaal “je bent echt zo goed in praten voor een grote groep mensen” ik bloos lichtjes en bedank de jongens. We gaan weer verder naar de volgende plaats. Ik loop naar mijn bed en pak mijn slaap shirt uit mijn koffer. Ik kleed in de badkamer om en duik lekker mijn bed in. “slaap lekker guys” “slaap lekker Laila” roepen ze in koor. Ik grinnik en val in een diepe slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen