De reis is erg gezellig en rond half 1 komen we in LA aan. Keith zet ons bij het concert gebouw eruit en we lopen met zijn alle naar binnen. Er komt een meisje naar ons toe en zegt “goeiemiddag mijn naam is Lola Summers” “goedemiddag ik ben Laila Irwin, de manager van de boys” ze knikt en gebaart dat we mee mogen lopen. We worden naar de kleedruimtes gebracht. “oke jongens de planning voor vandaag, we beginnen met een interview en daarna hebben jullie nog vrije tijd. Om 4 uur hebben jullie een soundcheck en om 8 uur begint het concert. Zorg dat je om 7 uur bij de Visagie zit” zeg ik tegen de jongens, ze knikken alle 4 en er komt een vrouw binnen lopen. “goeiemiddag ik ben Kyra Mahone en ik kom een interview houden met de boys” “hi ik ben Laila Irwin, de manager van de jongens”. Ze gaat zitten en stelt de jongens genoeg vragen. “Laila ik heb ook een vraagje voor jou” “dat mag” “hoe vind je het om de manager van de jongens te zijn?” “onwijs gaaf! Ze zijn echt super lief en ze vinden het volgens mij allemaal prima dat ik nu hun manager ben” de jongens knikken allemaal heftig en ik grinnik even om hun reactie. Na nog een kwartiertje gezeten te hebben gaat Kyra er weer van door. “oke jongens jullie hebben zoals beloofd vrije tijd, om 4 uur hier weer zijn” “dankje Laila en je doet het echt geweldig” zegt Tristan “dankje wel Tristan” en ik geef hem een knuffel. Ik loop meteen naar de Visagie ruimte en ik tref daar gelukkig ook degene aan die ik nodig heb. “hi ik ben Laila Irwin” zeg ik, “hey ik ben Myrthe McCain, jij bent de nieuwe manager toch?” ik grinnik en zeg “ja klopt helemaal, jij de visagiste toch?” ze knikt en we praten even gezellig met zijn tweeën. Na een tijdje gekletst te hebben ga ik aan een tafel backstage zitten en pak mijn laptop. Ik start Skype op en bel mijn lieve broertje. “heey broertje lief” zeg ik als ik zijn grijnzende hoofd in beeld zie verschijnen. “heey lief zusje, hoe gaat het daar?” “onwijs goed, de jongens hebben net een interview gedaan” “oew nice!” “owh ik moet je trouwens nog wat zeggen” “wat dan Laila?” “ik ben sinds gister officieel de manager van de jongens” “echt? wat super!!!!!” “Ash met wie ben je aan het praten? Voetbal begint zo weer!” hoor ik Calum schreeuwen uit de kamer, “stuur Mikey is hier heen” zegt mijn broer. Niet veel later zie ik ook Mikey, Calum en Luke voor het beeld staan. “heey lieverds” “heey Laila” zeggen ze in koor. “owh guys ik moet gaan, de jongens komen weer binnen, spreek jullie snel weer dikke kus love you guys” “we love you too!”. De jongens komen naar me toe gelopen en geven me allemaal een knuffel. “waar had ik dat aan te danken jongens?” vraag ik licht blozend “omdat je het gewoon verdiend hebt en we je echt een toffe meid vinden” “dank jullie wel jongens! Kom jullie moeten gaan soundchecken” ik hoor de jongen grinniken en we gaan naar het podium. Ze doen het zo ontzettend goed. Om 5 uur zijn de jongens klaar. “jongens wat willen jullie gaan eten?” “zullen we ergens uit eten gaan?” ik krijg meteen een glimlach van oor tot oor “lijkt me super! En waar dan?” “Sumo?” mijn glimlach word alleen maar groter, de jongens moeten om me lachen en we gaan op weg naar Sumo. Toevallig zit er eentje in de buurt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen