Foto bij First day - 001

"Come on Jace get up!" ik word wakker geschut door mijn moeder en ik open langzaam me ogen ik kijk vermoeid voor me uit en ga langzaam rechtop zitten "Come on you lazy pack you bags you are making a trip" ik zucht een keer diep, ik had dus totaal geen zin in deze excursie met allemaal mensen die ik niet kende. Me moeder verliet me slaapkamer en ik stond op en hoorde het email geluid van me telefoon ik pak hem van me nachtkastje en open de mail. Weer zon rare E-mail die ik de hele zomer al kreeg "Hay Jacey, This year is gonna be fun.. at least if we all survive" zo vreemd ik haalde me schouders op en gooide hem terug op me bed ik wandel naar me badkamer en was mezelf doe een beetje mascara kleed me aan. ik pak al me spullen in en wandel naar benden waar me moeder al op me staat te wachten ze duwt het pakketje met mijn eten in me handen en zo wandelen we richting de auto om naar mijn nieuwe school te gaan. Het was een school voor mensen die nog niet wisten wat ze wilde doen ik had er nog nooit van gehoord maar ik kreeg op een dag een brief met een melding dat dit de perfecte school was voor mij. We komen aan en ik haal me spullen uit de auto ik kijk eens naar het gebouw het zag er oud en verlaten uit vreemd.. "Jacey ?" wow die stem kwam me te bekend voor het was de mooiste stem van de wereld ik kijk om en zie daar Jake. Mijn vriend "Jake ? wat doe jij hier ?" ik loop naar hem toe en geef hem vluchtig een kus "Waarom wisten we dit niet van elkaar ?" ik haalde me schouders op ik snapte er niks van "Jake Jacey ?" ik kijk over de schouder van Jake heen en zie daar mijn beste vriendin staan Esther "Es, what the hell is this" achter haar verschijnen nog een aantal vrienden van ons is dit een grap ? iedereen word rumoerig en het word in een keer doodstil iedereen kijkt naar de school en zo doen wij dat ook ik kijk om me heen of ik moeder nog ergens zag maar die was nergens meer te bekennen. Een koude vlaag wind passeert ons en Jake slaat zijn arm om me heen. een harde sirene begint te loeien en de deuren van de school gaan open en daar komen een vrouw en een man. Even later kwam er nog een man bij staan hem herkende ik meteen "Isn't that you old karakte teacher?" ik knik en kijk nog steeds ongelovig naar de 3 mensen, een harde knal klinkt want aangeeft dat t begint te onweren "Everyone inside !!" uit het niets verschenen overal mensen die ons naar binnen begeleidde ik hield nog steeds jake vast en zag hoe al onze spullen in de brand werden gestoken. "You woulnd't need that anymore" eenmaal binnen klapte de grote deuren dicht en werd het helemaal donker...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen