Foto bij .6. Begin school..

Als ik beneden kom zet ik me aan de tafel en eet ik wafels. 'Kom Jewel ik breng je weg.' Hoor ik pap zeggen. Ik ga naar buiten en stap in de auto. 'Moet Paul niet mee?' 'Hij gaat naar een andere school.' 'Voor wat?' Vraag ik verwondert. 'Jij en je broer samen.. Geen goed idee.' Eigenlijk is men pap best wel grappig. Onderweg klaag ik nog over mam. 'Tot straks.' Ik stap de school binnen. Ik vraag aan men mede-leerlingen de balie. Als ik er geraakt ben geven ze me allemaal papieren. Als de bel gaat loopt iedereen rap de lokalen in. Terwijl ik nog het lokaal zoek. Als ik het uiteindelijk heb gevonden loop ik naar binnen. Iedereen kijkt me aan. 'En jij bent?' Vraagt de leerkarecht. 'Nieuw.' Heel de klas schiet in de lach. 'Ik bedoel Jewel Jenkins.' 'Ga maar ergens zitten.' Ik ga zitten en begin aan gisteren te denken. 'Jewel..' Hoor ik vaag. 'Wat?' 'Je bent niet aan het opletten.. Los de rekensom dat op het bord staat op.' 'Ik ben geen rekenmachine en wat daar staat versta ik niet, wtf, echte rare mensen jullie.' Zeg ik bot. 'Nog maar net nieuw en je mag al naar de balie.'

Reageer (1)

  • LijpoooTH

    teehee xD verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen