Foto bij 009

De volgende morgen word ik wakker van mijn wekker. Snel sta ik op en loop de badkamer in. Snel even douchen en omkleden. Ik pak mijn spullen in en loop met mijn koffers en mijn laptoptas naar beneden. De jongens zijn al aan het ontbijten “goeiemorgen manager!” ik moet lachen om Bradley en groet de jongens ook. We eten ons ontbijt op, de jongens gaan hun spullen pakken en ik ga naar Olly toe. “heey Laila, dit is Keith jullie chauffeur, Keith dit is Laila de nieuwe manager” ik schud de hand van Keith en ik mag meteen mijn spullen in de bus leggen. “ben je er klaar voor?” vraagt Keith “ja denk het wel, ben wel zenuwachtig” “je gaat het super doen meis!”. Om half 11 moeten we vertrekken naar de volgende plaats. Ik loop naar de jongens toe en neem ze mee naar de bus. “doei Olly, veel succes!” “jij ook Laila! En je kan het dat weet ik zeker! Mocht je ergens nog vragen over hebben mag je altijd even bellen of mailen” “awh super bedankt Olly”. De jongens zeggen Olly ook gedag en we gaan er van door. We hebben echt een relaxte tourbus, iedereen heeft een eigen kamer en ik kan mijn stoel gewoon draaien en de bus in lopen. Keith is zich alleen maar op de weg aan het focussen en de jongens zijn allemaal hun eigen ding aan het doen. ik ga maar even doornemen wat er vandaag gepland staat. Vandaag hebben de jongens een concert in LA en een interview. Ik denk dat ik maar wat interviews voor in Europa ga regelen. Heb ik dat ook maar vast gedaan. ik pak mijn werk telefoon, mijn laptop en draai mijn stoel zo dat ik mijn laptop op tafel kan zetten. Ik kijk eerst naar welke landen we toe gaan, als eerst gaan we naar Duitsland (Berlijn) voor één concert en een Meet en Greet die ze hebben kunnen winnen. Ik zoek meteen een radio station in Duitsland en dan ook meteen hun telefoon nummer. We gaan ook nog naar België, Nederland, Frankrijk, Spanje en Italië. Ik heb uiteindelijk radio Star*Sat gevonden. Ik bel maar direct om een afspraak te maken. “met Nanouska van Star Sat, hoe kan ik u helpen?” word er opgenomen. “goedendag met Laila Irwin, ik ben de nieuwe manager van The Vamps, ik vroeg me af of we over 2 weken als we in Berlijn zijn een interview kunnen doen?” “ja natuurlijk kan dat, wat super leuk. Welke datum precies?” “9 november, kan dit om 2 uur ’s middags?” “ja dat kan zeker, ik zet jullie erin” “awh super bedankt” “graag gedaan, tot dan!” “tot dan”. En ik hang op. Ik zie Connor meteen trots naar me kijken, ik glimlach lichtjes. Ik zet meteen in mijn agenda dat we 9 november het interview hebben. Ik draai mijn stoel weer om en Keith vraagt meteen of het gelukt is “haha ja zekers, interview één is geregeld in Duitsland” “super meis, zie je wel je kan het!”.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen