Foto bij 008

De volgende dag word er op mijn deur geklopt, ik schrik en val mijn uit mijn bed. Ik moet lachen om mezelf en loop naar de deur. Bradley en Connor staan voor mijn neus “we hebben je toch niet wakker gemaakt he?” ik moet lachen en zeg “haha ja wel ben van schrik zelfs uit mijn bed gevallen” de jongens moeten keihard lachen en ik aai nog even over mijn hoofd. Doet toch nog wel pijn eigenlijk. “guys zit me niet uit te lachen ja!” de jongens moeten alleen maar harder lachen, ik laat ze maar even en ga me omkleden in de badkamer. Ik loop in mijn nette kleding naar mijn slaapgedeelte en de jongens kijken me meteen met grote ogen aan “wauw jij ziet er netjes uit!” zeggen ze tegelijkertijd “haha bedankt” we lopen met zijn drieën naar beneden en gaan gezellig ontbijten. “wat is vandaag de planning eigenlijk jongens?” “weten we nog niet, Olly zal zo ook wel komen” en net op dat moment komt hij net aan lopen. “goeiemorgen allemaal” “goeiemorgen Olly” zeggen we tegelijkertijd. Olly haalt ook even ontbijt en komt daarna weer naar ons toe. “Olly wat is eigenlijk de planning voor vandaag?” vraag ik aan Olly. “de jongens hebben vrije tijd en wij gaan even gezellig om de tafel zitten om dingentjes te regelen” “okee helemaal goed”. De jongens gaan er weer vandoor en ik heb ondertussen even mijn laptoptas gehaald. “Laila ik moet iets zeggen tegen je” “owh wat dan Olly?” “je bent vanaf nu al manager” mijn mond zakt open en er gaan genoeg dingen door mijn hoofd. “geen zorgen meissie! Je kan het dat weet ik voor 100% zeker. Ik heb bijna alles al gepland voor deze tour, alleen moet er nog een paar interviews geregeld worden, dit moet in Europa gebeuren. Ik heb alles in een document staan wat er allemaal gepland staat” “oke dat gaat wel goed komen denk ik. De jongens weten hier ook al van?” “ja die weten er al van” “maar wat ga jij doen eigenlijk?” “ik ga met de jongens van The Janoskians op tour, ik ben hun nieuwe manager” “aha oke, stuur het document maar en dan ga ik er het beste van maken”. Olly knikt en stuurt meteen het document naar me toe. Ik lees alles meteen door en schrijf meteen in een college blok wat er welke dag moet gebeuren aangezien ik niet altijd mijn laptop bij me kan hebben. “Laila vanaf morgen hebben jullie een tourbus, die ontvang ik nog even en daarna ga ik er van door” “oke helemaal goed”. Ik zet alle belangrijke nummers in mijn zakelijke telefoon en ook die van de jongens.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen