Foto bij 007

Om 14 uur gaan we met zijn alle naar het vliegveld, “Ashton je mag mijn auto lenen, zolang je er maar voorzichtig mee bent” zeg ik als we bij het vliegveld zijn. Mijn broer geeft me een dikke knuffel en grijpt meteen mijn sleutels uit mijn handen. Ik moet lachen en we lopen met zijn alle naar de ingang van het vliegveld. Na een kwartiertje komen The Vamps op me af lopen met hun manager. “dag Laila!” zegt Olly, ik schud hem de hand en stel me ook aan de andere jongens voor. “ben je er klaar voor?” vraagt Connor, “ja dat wel, ben wel zenuwachtig hoor” “awh joh komt wel goed” zegt Bradley. We hebben nog 5 minuutjes staan kletsen met zijn allen en dan moeten we toch echt gaan. “ik ga je missen Laila! Hou van je!” fluistert Mikey in mijn oor “ik ga jou ook missen Mikey en ik hou ook van jou!” ik geef iedereen nog snel een knuffel en pak dan mijn koffers en loop met de andere jongens mee. Ik zwaai nog naar iedereen en dan gaan we een hoek om en zie ik ze niet meer.

In het vliegtuig komt Bradley naast me zitten. “nog steeds zenuwachtig Laila?” “ja heel erg, eerste keer dat ik ga vliegen” zeg ik een beetje beschamend. “hé ik zit naast je er kan je niks gebeuren!” “dankje wel!”. Ik geef Bradley onhandig een knuffel en de stewardess geeft aan dat we gaan vliegen dus moeten we onze gordels om doen. “u mag uw gordel weer los maken, we wensen u een fijne vlucht” roept de stewardess om. Ik slaak een zucht en ik hoor Bradley grinniken, “zo erg was het niet toch?” “mwa het viel mee”. Naast Bradley zit Connor die al gauw in slaap gevallen was en achter ons zitten Olly, Tristan en Daniel. Ik kijk op het scherm van Bradley en ik zie dat hij James Bond aan het kijken is, “Bradley mag ik mee kijken?” vraag ik hem, hij knikt en geeft me een oortje. Ik begin zachtjes mee te zingen als ik Sky Fall van Adele hoor. “je kan goed zingen Laila” ik bloos lichtjes en bedank hem. We kijken de film samen verder en hierdoor gaat de vlucht gelukkig snel voorbij. Om 5 uur ’s nachts komen we aan in ons hotel, Olly regelt meteen de sleutels en iedereen heeft een eigen kamer. Ik loop mijn kamer binnen en haal meteen mijn slaapshirt uit één van mijn koffers. Ik kleed me om in de badkamer, poets mijn tanden en duik daarna meteen mijn bed in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen