Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 146

Hey lieve lezers
Dankjewel voor al jullie begrip.
Het blijft een beetje raar aanvoelen en daarbij heb ik het ontzettend druk.
Het volgende hoofdstuk volgt waarschijnlijk pas in het weekend.
Maandag start ik voor het eerst in een 1e leerjaar met lesgeven en die handleidingen lijken eerder Chinees ;p
Spannend dus!

Zenuwachtig stond je daar terwijl de jury je werk aan het inspecteren waren. Persoonlijk vond je het beter dan je vorige werk maar of het goed genoeg was om naar de finale te gaan? Eindelijk keken ze jou dan weer aan, maar van hun gezichten kon je niks uit opmaken. Je voelde je buik aanspannen van de stress. Kim: “Oké ik denk dat we er genoeg de spanning hebben ingehouden jongens.” Meteen kregen Damon en Keith een lachje op hun gezicht. Damon: “Oké je hebt gelijk.” Keith: “Goed, Demi, ik moet zeggen dat je een prachtig werk hebt geleverd en ik ben blij dat we jou hebben laten doorgaan.” Kim: “Ik moet zeggen dat je altijd zo origineel mogelijk wil zijn en daar slaag je elke keer wel in, ook nu.” Damon: “Wel daar heb ik eigenlijk niet veel meer aan toe te voegen.” Keith: “Ik denk dat dit maar één ding wil zeggen, proficiat Demi! Je gaat door naar de finale!” Je kreeg grote ogen en kon het niet laten om eens blij te springen. Je bedankte de jury en liep blij naar buiten. Je liep zo snel mogelijk naar iedereen toe en riep dat je erdoor was. Meteen stond ook de rest op en kwam op je afgelopen waardoor je in één grote groepsknuffel terecht kwam. Eindelijk voelde je alle stress en spanning uit je lijf verdwijnen en kreeg je een grote glimlach op je gezicht. De rit naar huis ging in een waas voorbij. Thuis stonden Jeffrey en Justin jullie al op te wachten aan de voordeur, vast omdat ze de auto hadden gehoord of omdat Andrew een bericht had gestuurd. Van zodra je uit de auto was gestapt liepen Jeffrey en Justin op je af en gaven je ook een knuffel. Jeffrey tilde je al lachend op. Jeffrey: “Applaus voor ons grote talent!” Meteen begon iedereen al lachend te klappen in zijn handen. Jeffrey liet je terug zakken op de grond en je maakte een buiging. Daarna gingen jullie naar binnen om te vieren dat je door ging naar de volgende ronde. Wat je beter kon lezen als pizza bestellen en een film zien. Jeffrey had namelijk al gebeld naar de pizzeria waardoor de pizza’s elk moment konden komen. Jullie zaten in de zetel en bij het belgeluid sprong Jeffrey meteen recht. Jeffrey: “Pizza!” Hij liep weg waardoor je moest lachen. Ondertussen had je de film op pauze gezet waardoor Jeffrey niets zou missen van de film. Sam: “Hé Jeffrey, kom je nog?” Jullie kregen geen antwoord en Justin stond al recht om naar de gang te gaan. Andrew: “Moet je die pizza’s nog zoeken ofzo!” Opeens ging de deur van de gang weer open en zagen jullie Jeffrey teleurgesteld en verbaast terug komen zonder pizza’s maar wel met iemand en niet zomaar iemand. Je voelde je mond openvallen en keek verbaast naar de persoon die in de deuropening stond. Het werd muisstil in de woonkamer. Je zag iedereen verbaast en geschokt kijken van jou naar de persoon die de woonkamer instapte. Dit was een droom, dat kon niet anders.

Reageer (2)

  • KiliXxEagle

    oew! Is het Tom? ik hoop TOM! :D

    NICE NICE!

    xx (flower)

    8 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen