I fell for you ~262~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Het komt wel goed Severus!
7 jaar geledenIk ben benieuwd naar dat huis
eindelijk ben ik bij gelezen!
7 jaar geledenik heb namelijk een ontzettend drukke periode achter de rug.
Mijn vriend en ik gaan binnenkort samen wonen en hebben het appartement nu zo goed als aangepast. 3 weken lang van s'morgens tot s'avonds werken... Helaas zullen de komende 3 weken ook druk worden: stage en een laatste examen.
Poor Sev en Jess!
inderdaad vreemd dat zo een huis zo goedkoop staat, al weet je niet hoe dat komt. In de wijk stond er ook een reusachtig huis voor veel te veel geld eerst te koop, nu 5 jaar later staat dat eigenlijk vrij goedkoop voor zo een huis, zitten ze bij 3 verschillende aannemers en nog krijgen ze het niet verkocht. Die mensen wonen ook in Australië ondertussen dus hebben er ook minder controle op maarja...
Nog een fijn en spetterend 2017!
Waarom...
7 jaar geledenIk vind het voor Severus en Jessica zo zielig dat dit moet....
En jaaaaa!!
Je bent al bijna 3 jaar bezig aan deze story and hij blijft goed!!
En dat je moet werken is niet erg, is binnenkort weer een dikke bankrekening!! $_$