Foto bij Hoofdstuk 5

Leah {plaatje}

'Klaar?' vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw. 'Yes!' roept Leah en we nemen nog een keer het plan door.

We lopen naar beneden waar Jake en Billy ongeduldig op ons zitten te wachten. Ze kijken ons verbaast aan. 'Hallo.' zeg ik vrolijk. 'Vanwaar dat opgetut?' vraagt Billy met samengeknepen ogen. 'Hadden we zin in.' zeg ik. We pakken een appel. 'We zijn buiten!' roep ik. We lopen naar buiten. 'Oké waar gaan we eerst heen?' vraagt Leah grijnzend. 'Naar het bos.' zeg ik vastbesloten. 'Oké.' we lopen richting de bos. 'Lucy!' roept Lara. 'Lara!' gillen Leah en ik in koor. 'We hebben een plannetje om Sam en zijn jongens eens voor goed hun grote mond te laten snoeren.' zei Leah en we legden Lara het plannetje uit. Ze schoot in de lach. 'Jullie zijn zo vals.' grijnsde ze. 'Ik doe mee!'
'Tijd voor een make-over dan.' grijnsde ik. We renden weer naar huis. 'Nu al terug?' vroeg Jake met opgetrokken wenkbrauwen. 'Ja en we gaan zo weer.' roep ik als ik langs hem heen ren met Leah en Lara achter me aan. 'Oh hallo Lara, kan het nog vreemde hier.' vraagt Jake. 'Lucy wtf doe jij allemaal!'
'Niks doei!' gil ik nog en ik ben inmiddels bij mijn kamer. 'Oké, ben je klaar voor de grote make-over?' vraag ik grijzend. 'Tuurlijk!' gilt Lara.

Reageer (3)

  • JayDick

    leuk. wil je snel verder??

    1 decennium geleden
  • Audery

    snel verder plieees

    1 decennium geleden
  • shar0naa

    snel verder =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen