Leon wordt ontvoerd door onbekende mensen die in het zwart zijn gekleed.

Op een dag toen Zane, Lea, Leon, Spiky en spuwer gingen wandelen kwamen er opeens twee mannen in het zwart aan. De twee mannen pakte Leon vast en gingen er toen snel vandoor. Zane wou wat doen maar de mannen waren opeens verdwenen. Hij ging naar het huis van Leon toe met spiky die wel achter was gebleven. Hij zij tegen de moeder van Leon dat hij was ontvoerd door mannen in zwarte pakken. De moeder van Leon belde meteen de politie. De politie vroeg aan Zane waar de mannen Leon hadden ontvoerd. Hij liet hun de plek zien. De politiehonden roken de geur van de mannen. De honden trokken heel hard aan de lijn. De honden hielden pas op met rennen bij een oude schuur. De politie trapte de deur in en daar zat Leon. Hij zat vastgebonden op een stoel midden in de kamer. De politie maakte de touwen los en Spiky sprong op Leon af. De twee mannen waren spoorloos verdwenen. De volgende dag gedroeg spuwer zich vreemd. Hij voelde aanwezigheid van andere magische wezens. Hij spuwde wat vuur op een muis af. Hij raakte de muis en die veranderde langzaam in een mevrouw met een kromme neus en daarop een pukkel. De mevrouw had ook een puntmuts op. Opeens stond ze op en Toverde ze zich weg. Nu wist Zane zeker dat ze het poezenrijk moesten bevrijden van de heksen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen