Rovers
Trek maakte een sliding en stopte precies voorWill. Will keek nog eens goed naar zijn paard, Trek was echt ergens bang voor! Na een paar seconden werd het ook duidelijk waarvoor Trek bang was. Er kwa een grote groep schreeuwende rovers uit de bosjes tevoorschijn. Will riep nog "jager des konings". Maar ze leken er helemaal niet van geschrokken ze aarzelde niet eens! Will greep snel naar zijn boog en hoorde gerommel achter zich. Oh ja dat is waar ook Thomas is er ook nog. Terwijl hij dat dacht gaf Thomas een gefrustreerde kreet "waar zijn ze nou". Will pakte zijn Saksisch mes en zijn kleine werpmes. "Thomas pak een stok of iets hards en probeer ze gewoon bij je vandaan te houden" zei Will tegenThomas. Maar Thomas antwoordde niet en stormde langs Will "he wat doe je dat bedoelde ik niet" riepWill geschrokken. Maar toen hij nog eens goed keek zag hij dat Thomas twee blinkende voorwerpen in zijn hand hield. Terwijl Will zo stond na te denken riep Thomas "Ik weet niet hoe goed u met die messen om kan gaan maar ik kan misschien wel een beetje hulp gebruiken". Will schrok daardoor op uit zijn gedachtes en sprong ook tussen de rovers. Toen de rovers bijna allemaal neergeslagen waren keken Thomas en Will elkaar even aan. Will's ogen sperde wijd open, -dat kon Thomas alleen niet zien want hij had nog steeds zijn kap op- hij herkende die bange blik.
Er zijn nog geen reacties.