O2.
Ja. Inderdaad. Ik beken. Ik heb een screenshot van de onderkant van de Quizlet pagina genomen..
Omdat we in de top stonden, luitjes! De top! Als enige niet 1D verhaal, woeh!
Allemaal dankzij jullie.
Bedankt <3
Omdat we in de top stonden, luitjes! De top! Als enige niet 1D verhaal, woeh!
Allemaal dankzij jullie.
Bedankt <3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Ik zag je verhaal toen ik je profiel even bekeek en de titel sprak me heel erg aan. Ik heb het eerste hoofdstuk nu gelezen en ik vind het echt heel erg leuk (vandaar ook een kudo). Helaas moet ik echt naar bed, dus ik lees morgen weer verder! Maar dat je alvast weet hoe leuk ik het vind!
8 jaar geledenPffff ik zou ontzettend graag zijn soulmate worden, wie is zijn faceclaim?!
9 jaar geledenEh, 9 abo's? Je verdient er zoveel meer! Maar ik weet zeker dat dit verhaal ontzettend populair gaat worden, ik voel het aan m'n water.
9 jaar geledenJe schrijft goed! Het is heel prettig om te lezen. Ik ben heel benieuwd hoe het verhaal verdergaat. En net zoals die twee reacties boven (onder?) mij ben ik ook een emotioneel persoon, dus ook ik zal als het zielig wordt zeker wat traantjes laten (;
Kudo van mij, snel verder!
"Het was mooi om Nate en Kate samen te zien, ze pasten perfect bij elkaar. Zelfs hun namen sloten bij elkaar aan!"
9 jaar geledenWeet je dat ik dat pas doorhad toen jij dat schreef? Hahahaha
Dit verhaal is echt zo leuk! Goed dat je dit verhaal tussen de 1D fanficts in de top henmbt gewurmd
OP stories krijgen daar heel weinig de kans voor, en jou lukt het gewoon!
En terecht! Dit verhaal is nu al leuk!
Ik kan ook heel snel geemotioneerd raken dus dat gemene satan plannetje gaat wel goed komen denk ik..
I like Ethan!
Kudoo!
Snel verder
(Hopelijk kom je dit keer weer in de top. Alleen nu iets hoger. Je stond de vorige keer voor het mooie iets te laag)
Spannend of niet, dit hoofdstukje was geweldig!
9 jaar geledenIk moest echt lachen om dat Black Widow stukje, dat zorgde mijn innerlijke Marvel nerd namelijk voor ;p
Ik mag Ethan nu al, en, als over emotioneel persoon, gaat het vast goed komen met jouw plannetje haha!
xo.