Hooofdstuk 16
ik probeer mijn evenwicht the houden en tegelijk in de camera te kijken.
ik leg mijn handen soepel in mijn zij en kijk strak in de camera.
ik krijg een paar complimentjes en ik zie de helft vna de crew die naar me kijkt.
gelukig mag ik na en paar minuten weer gewoon op twee benen staan en dan moet ik weer omkleden.
mijn make-up woord er weer afgehaald en ik krijg nu en iets natuurlijker make-upje op.
men haar woord in en ingewikeld model gedaan en bij de visasiste moet ik sleehaken aan van wel 20 centimeter jezus hierop durf ik nog niet eens de catwalk op.
ik krijg en rood pofjurkje aan met om de tail en zwarte grote strik.
in mijn blonde haar woord ook en zwarte strik gedaan en ik krijg en zwarte parel ketting om.
ik loop weer naar de fotograaf en ga klaar staan en poseer voor de Camera.
ik zwiep wat heen en weer met men jurkje en schenk de Camera even en glimlach.
ik ga op de grond liggen en kijk met en swoele blik in de camera.
na en paar keer omkleden is de shoot alweer voorbij en komt mijn moeder me ophalen
eenmaal thuis val ik als en blok in slaap
op school ben ik er niet echt bij de les ik slaap half en staar daarom wat voor me uit.
Britt stoot me aan.
''lou ben je wel helemaal wakker'"? vraagt ze en kijkt me onderzoekend aan..
''he..wah....?'' ik kijk wat levenloos naar Britt.
Britt zucht even ''laat maar''zegt ze uit eindelijk en kijkt weer naar het bord...
ik kijk ook weer voor me en na e npaar minuten gaat de bel en is de school uit...
''yess weekend''zeg ik opgewekt en pak mijn spullen in en sta op en loop samen met Britt naar de deur.
in de gang komen we Tiara tegen
''Tiaraa '' zegen Britt en ik hyper en vliegen haar om de hals.
Tiaraa zit niet bij ons in de klas maar ze is wle en vriendin van ons.
''meidee ik woord geplet''! zegt ze lachend we laten haar weer los en kijken haar aan ze straald helemaal.
''goed nieuws ik mag mijn eerste auditie doen voor een film rol..'' zegt ze opgewekt.
''sinds waneer ben jij actrice?'' vraag ik nieuwsgierig.
''sinds ik ben gecast en morgen mijn eerste auditie is vooor de rol van Tiffany in Breakdowns & Boys'' verteld Tiara vrolijk.
ik en Britt vallen stil ik staar alene maar voor me uit en Britt weet niet waar ze moet kijken.
''wat ... wat is er?'' Tiara kijkt ons allebij aan en begrijpt er niks van.
''Tiara..Louise gaat ook voor die rol auditie doen'' zegt Britt.
Tiara is de gene die nu stil valt.
''oh...'' zegt ze aleenmaar.
Reageer (2)
Snel verder
1 decennium geledenen louise moet de rol krijgen(cool)
leuk snel verder!!
1 decennium geleden