Foto bij 006

De volgende dag gaan Mikey en ik meteen Calum en Luke ophalen. “dag tortelduifjes” zegt Calum wanneer hij in de auto stapt. “dag lieve Calum!” zeg ik. Daarna halen we Luke op en gaan we naar Ashton toe. Vandaag gaan we eerst lekker zwemmen met zijn alle. Dit doen we gewoon thuis, aangezien we een huge zwembad hebben. De jongens kleden zich om in Ashton ’s kamer en ik in mijn eigen kamer. Ik trek één van mijn nieuwe bikini’s aan en ga daarna meteen naar beneden en spring in het zwembad. Oew wat lekker zeg. de jongens komen al gauw achter me aan en lopen we eigenlijk alleen maar te kloten. Georgia heeft lunch klaar gemaakt voor ons en we hebben echt heerlijk eten. Georgia is trouwens ons dienstmeisje, zo’n lieve vrouw is dat. “dankje wel Georgia, heeft Ash het al verteld?” “ja, ik ga je heel erg missen meissie, maar we houden contact lieverd” en ze geeft me een dikke knuffel. ik knik en ik ga weer naar de jongens. Vanavond gaan we met zijn alle uit eten en naar de kermis, dus ik ga me maar eens omkleden. “Georgia kan je me helpen?” ze moet lachen en loopt met me mee naar mijn kamer. Ik loop mijn inloopkast in en zoek samen met Georgia een leuk setje http://www.polyvore.com/going_out/set?id=181121053uit. Ik kleed me om en Georgia doet mijn haar en make-up. Ik kijk goed keurend naar het resultaat en geef Georgia een dikke knuffel. “thanks lovely”. Ik trek mijn pumps aan en loop ook naar beneden. “wauw Laila, je ziet er prachtig uit!” hoor ik Mikey direct zeggen, ik bloos en zeg “dankje Mikey, jullie zien er ook geweldig uit!” “zullen we dan maar gaan?” ik knik en pak mijn tas nog even snel.

Ik stap in mijn eigen auto met Mikey en we gaan naar Katy. Hunter en Josha zijn hier ook al. Ze gaan met ons mee uit eten en naar de kermis. Dat vind ik echt zo ontzettend leuk. Katy en Josha stappen bij mij in de auto en Hunter rijd met Ashton, Calum en Luke mee. We stoppen bij Sumo, en we gaan lekker sushi eten. Ik ben daar zo gek op en ben zo blij dat ik het nu kan eten met mijn schatjes. We hebben veel lol tijdens het eten en rond half 8 gaan we naar de kermis met zijn alle. Ik heb ondertussen mijn pumps ingeruild voor mijn vans. De hele avond is perfect en rond een uur of 11 gaan we weer naar huis. iedereen slaapt bij ons zo kunnen we nog even bij elkaar zijn voor ik ze ga verlaten voor 3 maanden. De volgende morgen word ik wakker van een lief kusje op mijn wang van Mikey. “good morning beautifull” ik bloos lichtjes en zeg “good morning handsome”. We stappen beide mijn bed uit en gaan naar beneden om vervolgens met zijn alle te gaan ontbijten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen