Foto bij 005

Gelukkig heb ik vandaag maar tot kwart voor 1 school dan kan ik meteen mijn spullen in pakken. De lessen gaan snel en ik heb veel lol met mijn vrienden. Ik zet Hunter en Josha af bij hun huis en samen met Katy ga ik shoppen. Ik rijd de parkeergarage in en zet de auto in een parkeer vak. We pakken onze tassen en gaan de eerste winkel in en shoppen er flink op los. Ik koop ook een nieuwe tas waar mijn laptop in kan en alle andere belangrijke papieren. We hebben samen nog wat gegeten in de stad en daarna heb ik Katy weer thuis gebracht. Samen met Mikey pak ik mijn koffers in. Over 2 dagen ga ik al weg. Ik heb uiteindelijk 2 koffers en nog mijn laptop tas. “Laila ik moet er weer van door, mijn moeder wilt dat ik op Jaiza ga passen” “ik wil wel met je mee hoor, morgen ben ik toch vrij” “zullen we dan morgen met de jongens wat leuks gaan doen?” ik knik hevig en geef Mikey een zoen. “ik wil wel morgen ook nog even gedag zeggen van mijn 3 schatjes” ik hoor Mikey grinniken en hij knikt goed keurend. Ik pak wat slaap spullen en we gaan naar Mikey ’s huis. We lopen de woonkamer binnen en Jaiza komt meteen op me afgerend “LAILA!!” kiert ze vrolijk uit. Jaiza is net pas 3 geworden en het is zo’n lief meisje. Michaels ouders zijn gescheiden en Michaels moeder heeft nu al 5 jaar een nieuwe vriend. Pierre is echt een super aardige man en een hele goede vader. Jaiza zit op mijn schoot en heeft een boekje gepakt zodat ik hem voor kan lezen. Ze kruipt dicht tegen me aan en merk aan haar ademhaling dat ze in slaap is gevallen. “Mikey ze slaapt” fluister ik. Hij knikt en tilt haar op om haar naar bed te brengen. Ik ga gemakkelijk zitten en ga opzoek naar iets leuks op de tv. “hey babe!” hoor ik Mikey zeggen, ik kijk hem aan en geef hem een dikke zoen. “zullen we nog een film gaan kijken anders?” vraagt Mikey, ik knik en hij pakt een paar films. “kies maar uit”. Ik moet lachen en ik kies Pitch Perfect. Ik hoor Mikey grinniken als hij de titel op de tv ziet verschijnen. “je bent me er ook eentje he Irwin” ik moet lachen en knik instemmend. Ik kruip tegen Michael aan en we kijken samen lekker naar de film. Om half 1 besluiten we toch maar te gaan slapen. Ik doe net de glazen in de vaatwasser wanneer de achter deur open gaat. “hey Laila, wat leuk om je weer eens te zien” zegt Pierre. “heey Pierre” zeg ik en geef hem een knuffel, “hoe gaat het Laila?” “ja eigenlijk super goed, ik mag vrijdag mee met The Vamps op tournee” “wauw wat gaaf!” “jaa he en het gaafste is dat ze hun manager word waarschijnlijk” hoor ik Mikey zeggen. Pierre kijkt me aan en ik knik enthousiast “wauw goed gedaan meissie! Hoe lang ga je weg?” “3 maanden” meteen kijkt Pierre naar Mikey en vraagt “gaat hij dat wel overleven?” ik grinnik en zeg “ja vast wel, het moet wel. Wil je hem een beetje in de gaten houden?” ik hoor hem grinniken en hij zegt “doe ik Laila” ik geef Pierre een knuffel en ga samen met Mikey naar bed.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen