Foto bij idontwannabeyourfriend;you were right.34

hoihoi.

amber point of vieuw, && als je je afvraagt waarom dat moeder vermist geval zo snel weer over is, ik had er geen inspiratie voor.

hij wil net beginnen met praten als zijn moeder buiten adem in de deur opening staat met een brede lach op haar gezicht, ze heeft iemand aan de telefoon 'hier heb je dr..' hoor ik patty zeggen. 'Halloo?..' vraag ik aarzelend. ' O schat, het spijt me zooo.. ik moest weg naar nederland en jij was weg en ik moest direct weg en en en.. mijn mobiel ben ik kwijt, o jemig.' ratelt ze maar aan een stuk door. 'MAMA! het is al goed, oké oké? ik ben blij dat ik je niet kwijt ben, ' ik hoor haar opgelucht zuchten 'ik kom je morgen ophalen, tenzij.. het aanbod geld nog steed naar nederland of daar blijven?' ik begin ook te zuchten. 'ik denk er over na en bel je straks.' ik hang op als ze haar nieuwe nummer heeft gegeven en geef de telefoon weer aan patty die vervolgens weer naar beneden loopt, en zie justin treurig kijken. 'je gaat naar nederland hé, voorgoed.' ik hoor de pijn in zijn stem en dat maakt mijn beslissing officieel. 'Nee, ik blijf hier, ik wil ons nog een kans geven, als jij dat goed vind.' zijn teleurgestelde gezicht klaart meteen op en er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. 'ík hou van je,' hij zoent me met heel veel passie, en ik geniet ervan, hij wil mijn t-shirt uittreken maar ik hou hem tegen. 'sorry,sorry..' begint hij, ik grinnik ' de deur..' hij lacht en loopt naar de deur, draait hem op slot en loopt weer naar me toe, ik begin hem weer te zoenen.. 'weet je het zeker?' vraagt hij, ik knik.

&&derestyouknow.

Reageer (12)

  • BABYxGIIRL

    wist je dat christian iets van 13 is?
    en ook nogis facking lekker?
    haha echt chill verhaal, ja ik heb abbo.

    x

    1 decennium geleden
  • minelove

    Verderr!

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    verdeee-eeeeeeeeeer =]

    1 decennium geleden
  • fakesmiles

    haha, &derestyouknow, xd

    verder -

    1 decennium geleden
  • Yvaine

    Gaa-verr-derrrr..(lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen