Foto bij 003

Eindelijk uit, het is ondertussen kwart voor 5. Ik breng eerst Katy thuis en rijd daarna meteen door naar huis. “ASHTON!!!” roep ik wanneer ik binnen ben, meteen hoor ik iemand naar me toe rennen en niet veel later staat Ashton voor mijn neus “wat? wat is er?” ik grinnik om zijn reactie. “ik word misschien de nieuwe manager van The Vamps” vol verbazing zit mijn broer me aan te kijken, “je zegt me wat?” “ik word misschien de nieuwe manager van The Vamps” herhaal ik mijn zin nogmaals. We lopen samen naar de kamer en mijn broer zegt “hoe dan?” “ik mag stage lopen bij hun, aanstaande vrijdag ga ik met ze mee voor 3 maanden” “wow, maar dan moet ik je gewoon 3 maanden missen, dat overleef ik niet hoor” “broertje lief dat kan je wel, we skypen en appen” “ja oke dat is waar, maar hoezo misschien de nieuwe manager van The Vamps?” “de huidige manager gaat weg bij hun en hij wil graag een goede vervanger regelen voor hun. Hij had veel goede dingen over me gehoord van meneer Laurens en wou graag dat ik dan zijn vervanger word” “wow wat super gaaf, ik ben trots op je zussie” en hij trekt me in een dikke knuffel. “Ash ademen please” hij moet lachen en laat me los. “waar ga je heen met touren dan?” “Amerika en Europa” hij knikt goed keurend. Na nog even zitten kletsen gaan we samen eten, Ashton heeft lekker taco’s klaar gemaakt. We ruimen samen de spullen op en ik ga nog even mijn huiswerk maken. Ik ben net klaar met mijn huiswerk als ik de bel hoor gaan, als ik de stemmen van mijn boys (bandleden) hoor ren ik direct naar beneden en vlieg Mikey om zijn nek. “LAILA!!!” “MIKEEYY” we schieten beide keihard in de lach en geef Calum en Luke beide ook een dikke knuffel. “uhm jongens jullie gaan niet blij met mij zijn” “waarom niet?” vragen ze alle 3 tegelijkertijd. “ik ga vrijdag voor 3 maanden weg, ik ga met de jongens van The Vamps touren. Ik word misschien hun nieuwe manager” de jongens kijken me verbaast aan en ik zie Michael me teleurgesteld en beetje boos aan kijken. “ik vind het super voor je!” opgelucht kijk ik Calum aan en hij geeft me een dikke knuffel “ik sluit me bij hem aan” zegt Luke waarna ik ook een knuffel van hem ontvang. “Laila mag ik je even alleen spreken?” vraagt Michael. Ik knik en we lopen samen naar de keuken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen