Foto bij 002

In de pauze komen Hunter en Josha er weer bij zitten. "Guys we moeten Laila voor 3 maanden gaan missen" ze kijken mij direct verbaast aan en Josha vraagt "wat? Waarom?" "ik ga met de jongens van The Vamps mee touren!" "woooww super gaaf Laila!! Ontzettend veel plezier en we gaan je echt missen hoor" zeggen de jongens tegelijk, voor ze me beide een knuffel geven. "wanneer vertrek je?" "aanstaande vrijdag al jongens, dan hebben we vakantie" "wow dat is snel" zeggen ze beide. Ik knik en voel mijn Iphone trillen. -1 mail ontvangen- staat er in beeld. Ik open het mailtje, het is van de manager van de boys. "beste Laila Irwin, wat fijn dat je mee gaat. Ik zal je even uitleggen waarom dit is. Ik ga namelijk stoppen en voor een andere band werken, dus wil graag een goede vervanger hebben voor mij. Ik heb veel positieve dingen over je gehoord van meneer Laurens. Je vraagt je waarschijnlijk wel af wat je dan moet doen en moet meenemen. Je moet zorgen dat de jongens op tijd bij hun optredens zijn, dat alles goed geregeld is, ook moet je voor hun hotels zorgen enzovoort. Maar dit weet je natuurlijk ook van je opleiding. Wat je mee moet nemen is: je laptop + oplader(is logisch i know), een paar lege collegeblokken, genoeg pennen en genoeg kleding voor 3 maanden. Je hebt waarschijnlijk al een mobiel maar je krijgt sowieso nog een telefoon erbij dit word dan een zakelijke telefoon. Verder wil ik graag dat je om 15 uur op het vliegveld van Australië staat. Ik haal je daar op met de jongens en we reizen samen verder. Kan je trouwens tegen vliegen/ veel reizen? We hebben veel voor de boeg namelijk, neem reispilletjes mee als je er niet tegen kan. Dan zien we je vrijdag, groeten Olly Payne." lees ik de mail voor. “wow” kan ik alleen maar uitbrengen, “je kan gewon de nieuwe manager van de jongens worden Laila!!” schreeuwt Katy in mijn oor, ik hoor de jongens grinniken om de reactie van Katy. “jaa inderdaad, kan het nog niet echt bevatten hoor” iedereen knikt dat ze het begrijpen. De hele dag denk ik alleen maar aan de tour en let dus niet echt op in de lessen, wat voor frustraties zorgt voor meneer Kuilens. “Irwin je gaat nu opletten of je vliegt er nog een keer uit” ik hoor gegrinnik achter me en zeg “ja meneer”. Met moeite heb ik bij meneer Kuilens opgelet.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen