Foto bij 001

"Ashton waar zijn mijn blauwe Nike’s?" vraag ik op mijn liefst aan mijn broer. "Uhm in het kastje denk ik, Georgia heeft gister de schoenen opgeruimd" antwoord hij niet afwijkend van zijn spel. Verslaafde. Ik pak mijn schoenen, mijn tas en geef Ash nog een kus op zijn wang en ga naar school. Ik start de auto en ga meteen mijn beste vriendin ophalen. "Katy heb jij ook zo veel zin vandaag?" vraag ik sarcastisch aan Katy, ze knikt en ik moet lachen om haar. "owh god we hebben meneer Kuilens he of niet?" ik schiet nu helemaal in de lach "haha ja, we hebben hem vandaag weer voor het eerst " "he bah" we komen beide niet meer bij van het lachen. We hoeven niet zo lang te rijden naar school. Ik parkeer de auto en net komen Josha en Hunter aan fietsen. We geven ze beide een knuffel en lopen met zijn vieren de school binnen. We zijn een heel hecht groepje en maken het ook altijd gezellig met elkaar. "Wat hebben we eerst?" vraag ik aan Katy. "manager vaardigheden" "oke gelukkig is dat leuk" ze knikt instemmend en we lopen naar lokaal 120. "Dag dames" begroet meneer Laurens ons, "dag meneer Laurens" zeggen we beide en we gaan op ons vaste plekje zitten. De les was ontzettend leuk, meneer Laurens legt zo goed uit. "Laila kan je nog even wachten?" ik kijk Katy aan, ze knikt en gaat vast naar het volgende lokaal. "ik wil je wat vragen Laila" "owh wat dan?" vraag ik verbaast. "Niet zo verbaast Laila, ik wil je vragen of je het leuk vind om mee te gaan met de tour van The Vamps, ze geven namelijk een tour door Amerika en Europa voor 3 maanden en dat valt precies in de vakantie" "wow dat lijkt me geweldig!!" zeg ik enthousiast en geef meneer Laurens een dikke knuffel. "Je moet even naar dit email adres een mailtje sturen dat je het doet. Dit is meteen je stage, je hoeft dus verder geen stage meer te lopen" en hij geeft me een visitekaartje. "is goed doe ik meneer, onwijs bedankt" "geen probleem meis, nou hup snel naar je volgende les en zeg maar dat het mijn schuld is dat je te laat bent" ik knik en ben super druk. Ik loop naar mijn andere lokaal, shit dat is waar ik heb meneer Kuilens nu, die laat me nooit meer binnen. Op goed geluk loop ik het lokaal in. "Ja en mevrouw Irwin waar kom jij dan wel vandaan??" "ik had een gesprek met meneer Laurens" "je bent een kwartier te laat, je komt er niet meer in" "awh best joh zeikerd" en smijt keihard de deur dicht. Niet veel later hoor ik gegiechel achter me en herken het direct. "Katy? Je bent er toch niet uitgestuurd he?" ze schiet meteen in de lach en knikt. Ik moet nu ook lachen en we gaan samen in de kantine zitten. "Waarom moest meneer Laurens je eigenlijk spreken?" vraagt Katy. "hij heeft een stage geregeld voor me" "aawh wat super, waar? Of bij wie?" "bij The Vamps" Katy staart me aan met open mond en vliegt me daarna om m'n nek "wauw dat is geweldig!! Wanneer vertrek je en voor hoelang?" "ik vertrek aanstaande vrijdag dan hebben we toch vakantie, voor 3 maanden" "maar dan moet ik je 3 maanden missen" ik knik en een traan verlaat mijn oog. Ze geeft me een dikke knuffel en zegt "aah joh we komen er wel door heen! Skypen en appen dan lukt het wel!" "je hebt gelijk Katy!" ik stuur direct een mailtje naar het email adres dat ik gekregen had met dat ik het doe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen