Foto bij Hoofdstuk 3

'Ik ga wel cliffduiken.' mopper ik en ik pak mijn spullen bij elkaar. Ik stap op mijn motor en ik scheur weg naar de cliff. Al was die al bezet, door Sam en zijn bende. Ik grom luidruchtig en ze kijken me een voor een aan.

'Wat doe jij hier?' vraagt de leider, Sam Uley. 'Ik wou gaan cliffduiken.' zeg ik simpel. 'Het is al bezet.' zegt hij kortaf. 'Kan ik er dan niet bij?' zeur ik. 'Nee,' zegt Sam. 'Wij zijn hier dus maak dat je wegkomt.'
'Nou dat beslis ik zelf wel hoor.' roep ik boos. 'Lucy!' roept Leah die in de verte aan komt gerend. 'Leah!' roep ik opgelucht. 'Wat is er?' vraagt ze verbaast. 'Nou deze jongens,' zeg ik en ik kijk de jongens boos aan. 'Willen me er niet bij laten.'
'En waarom dan niet?' zegt Leah. 'Omdat hij al bezet is.' zegt Sam. 'Tja, dan hebben we een probleempje.' zegt Leah grijnzend. We denken allebei hetzelfde. Op drie rennen en duiken. 'Drie!' gilt Leah en we beginnen te rennen en bij de rand zetten we af. We horen de jongens ons nog naschreeuwen en we gieren het uit. Als we weer boven water komen liggen we nog steeds dubbel. 'Dat was geniaal!' zeg ik lachend. 'Echt wel!' roept Leah. De jongens springen nu ook. 'Fuck!' roep ik als iemand bijna op mij belandt. 'Kun je niet uitkijken ezel!' schreeuw ik in zijn oor als hij bovenkomt. Hij schrikt zich dood. 'Ej!' roept Sam naar mij. Ik kijk hem boos aan. 'Jij bent toch het zusje van Jacob?'
'Dat gaat je niks aan!' schreeuw ik terug. 'Kom Leah we vertrekken.' Leah volgt me het water uit en we pakken onze spullen en gaan op mijn motor zitten. 'Kom je mee naar mijn huis?' vraag ik overbodig. 'Tuurlijk.' zegt Leah nog steeds kwaad.

Reageer (2)

  • shar0naa

    snel verder =D

    1 decennium geleden
  • Sutemos

    Huphup <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen