Foto bij ||20||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Paardenvriend

    Ik lees deze storie nu weer opnieuw. Het is gewoon een geweldige storie!

    Maar door dat stukje over die kast kreeg ik echt rillingen. Haha

    8 jaar geleden
  • Paardenvriend

    Als Harry in die kast zit, vind ik hem echt heel eng..

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Ooooh, Niall is zo badass hier!!! Hahaha, ik hou er wel van! Alhoewel dat iets me zegt dat er wel een verklaring is waarom Harry zich zo gedraagt...
    Ik kan niet wachten meer te lezen, dit verhaal is SUPER!! En het wordt elk hoofdstukje enkel beter! :)
    En inderdaad, ik heb ook een vermoeden dat het wel eens Harry zou kunnen zijn in die kast...
    God, jullie maken ons weer nieuwsgierig!! xD
    En aaaaaaah, het album!! Ik kan geen dag langer wachten!!
    Met mij alles super, en met jullie?
    xxx

    9 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Niall heeft perfect gereageerd tegen Harry! Zo wordt hij ook eens op zijn plaats gezet! :Y)
    Oh, zou Harry in de kast zitten? Het zou me alleszins niets verbazen!
    Weeral een prachtig stukje! Wat kunnen jullie toch goed schrijven!
    Ik ben zo verslaafd aan dit verhaal, en ik kan echt niet wachten tot een nieuw hoofdstuk!
    Oh, en met mij gaat alles goed, met jullie ook?
    xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen