Talenten
Afgelopen week werd mij gevraagd wat mijn talent is, en ik had echt werkelijk geen idee.
Ik vertelde dat ik geen talent had of dat ik dat in ieder geval nog niet wist. Maar dat is echt onzin, natuurlijk heb ik wel talenten iedereen heeft talenten!
Ze zijn niet altijd tastbaar maar ze zijn er wel.

Je hoeft niet te kunnen acteren, zingen, dansen of creatief te zijn, talenten uiten zich op verschillende manieren en of dat nou iets tastbaars is of iets is dat van binnen uitkomt en niet snel zichtbaar is het blijft een talent.

Aardig, loyaal, ambitieus, geduld het zijn allemaal talenten.
Misschien niet zichtbaar maar ze zijn er en voor mij zijn deze talenten belangrijker dan het kunnen zingen of acteren, want deze talenten definiëren je als mens.
Een tastbaar talent is erg leuk maar het definieert je niet als mens, Beyonce kan bijv. geweldig zingen maar dat betekend niet meteen dat ze de aardigheid zelf is en daarmee bedoel ik niet mee te zeggen dat zij gemeen is integendeel zelfs, maar wij kennen haar persoonlijk niet.
Natuurlijk kun je ook van beide categorieën talenten hebben!

Ik bedoel alleen te zeggen dat zelfs al denk je van niet je hebt altijd talenten, je moet alleen wat beter zoeken.

XXX MissRichelle

Reageer (2)

  • Quiz05

    Wat een mooi verhaal! Snif,snif

    7 jaar geleden
  • Histoire

    Leuk om te lezen, ik heb een abo genomen! (:

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen