We schieten in de lach en stappen op de motor. 'Ben je nog steeds verliefd op Jake?' vraag ik met een grijns. 'Ja.' piept Sarah.

Als we thuis aankomen zit Billy al voor het huis te wachten. 'Hé pap!' roep ik vrolijk. We lopen naar binnen en kleden ons om. 'Sarah?' vraagt Jake slaperig. Sarah begint te blozen. 'Sarah is even met mij meegegaan na het cliffduiken.' legde ik uit. 'O oké.' Jake liep weer weg. 'Ik kan er gewoon niks aan doen, hij is zo hot.' zegt Sarah met een pruillipje. We schieten weer in de lach. 'Meiden! Ontbijt!' roept Billy. We rennen naar beneden en lopen de keuken in voor een ontbijtje. Na het ontbijt vertrekken we naar school toe. Jake rijdt naast ons. 'Hé Jake wat heb jij het eerste uur?' vraag ik. 'Quileuts.' zegt Jake zonder ons aan te kijken want dan gaat hij op z'n bek. 'Haha, veel succes met wakker blijven.' grijnst Sarah. 'Ja lach maar, ik zweer die leraar!' roept Jake verontwaardigd. 'Daar val je gewoon van in slaap, hoe saai kun je zijn!'
'Blijkbaar zo saai.' grinnik ik. 'Hou jij nou maar je mond dicht, Lucy.' roept Jake grijnzend. 'Nou ja zeg!' roep ik quasi-verontwaardigd. We komen net bij school aan als de bel gaat. 'Perfecte timing!' roept Char als we in zicht zijn. 'Altijd hé!' roept Sarah. Ik zet de motor uit en doe hem op slot. 'Wat hebben we voor les?' vraag ik. 'Hm, volgens mij hebben we Wiskunde.' zegt Char. 'Zijn jullie daar eindelijk.' zegt Lara, die we op de gang tegen komen. 'Beter laat dan nooit hé.' zegt Sarah met een knipoog. De tweede bel gaat en we rennen net op tijd de klas in. 'Net op tijd dames,' zegt de wiskunde leraar. 'En ga nu maar zitten want ik wou net beginnen.'
'Dat was te verwachten als de tweede bel is gegaan.' zegt Lara met een opgetrokken wenkbrauw.
We gaan allemaal op onze eigen plek zitten. Ik zit naast Charlotte, oftewel Char. 'Saai hé.' zeg ik na een tijdje. 'Ja echt wel.' zucht Char. De bel gaat en we staan op. 'Wat heb jij nu?' vraagt Lara die komt aangelopen. 'Ik heb Quileuts.' zeg ik met een vies gezicht. 'Sterkte.' zeggen ze in koor. We lopen het lokaal uit en nemen afscheid. Alleen loop ik verder. Embry komt naast me lopen. 'Zo das voor het eerst.' grijnst hij. 'Wat?' zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. 'Nou, dat je alleen loopt. Meestal is dat groepje bij je.' zegt Embry.
'Ow, je bedoelt Sarah, Char, Lara, Leah, Jess,' som ik op. 'Ja, die hebben nu een ander les.'
'Welke heb jij nu dan?' vraagt Embry. 'Quileuts.' zucht ik. 'Ik ook.' zegt Embry met een vies gezicht. De tweede bel gaat en weer zijn we net op tijd binnen. We gaan snel zitten. De les is weer heel slaapwekkend. Naast me hoor ik zacht gesnurk en als ik kijk zie ik dat Quil en Embry liggen te slapen. Snel stoot ik ze aan want de leraar kijkt deze kant op. 'Waarom verstoor je mijn Quileutsslaapje?' vraagt Embry quasi-boos. 'Omdat de leraar op straf jacht is.' grijns ik. 'O!' roept Quil iets te hard. 'Is er iets mr. Ateara?' vraagt de leraar. 'Nee meneer.' zegt Quil braaf. De leraar negeert ons weer en gaat door met zijn les. 'Hebben jullie niet dezelfde les als Jake?' vraag ik verbaast. 'Ja behalve deze les dus. Ze vonden het niet zo'n goed idee om ons 3 bij elkaar te zetten.' zegt Embry grijnzend. 'En ons 3 wel dan?' zeg ik ook grijnzend. 'Verder was alles vol dusse,' grijnst Quil. Je gooit een pen naar zijn hoofd. 'Auw!' roept Quil weer iets te hard. 'Mr. Ateara je mag deze klas ook wel verlaten als u zich niet kan gedragen.' zegt de leraar boos. 'Ja maar Lucy die..' begint Quil. Er komt een grijns op mijn gezicht. 'Ach laat ook maar.'
'Mooi zo.' zegt de leraar en hij gaat weer door met zijn les. Na de les heb ik nog qym, aardrijkskunde, geschiedenis en dan ben ik vrij. Jake moest nog een uur langer. Ik stap op mijn motor en rij naar huis. Thuis ga ik op de bank liggen en zap ik wat kanalen voorbij. 'Pap ik verveel me!' roep ik terwijl ik me plat laat vallen. 'Spreek dan wat af met Sarah of Leah ofzoiets.' moppert Billy. Ik kreun luidruchtig. 'Maar daar heb ik geen zin in!'
'Dan weet ik het ook niet.' zegt Billy. 'Ik ga wel cliffduiken.' mopper ik en ik pak mijn spullen bij elkaar. Ik stap op mijn motor en ik scheur weg naar de cliff. Al was die al bezet, door Sam en zijn bende. Ik grom luidruchtig en ze kijken me een voor een aan.

Reageer (2)

  • shar0naa

    snel verder =D

    1 decennium geleden
  • Sutemos

    VERDER <3__<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen