Foto bij 01

Eindelijk heb ik een lange dag achter de rug. Ik heb eerst school gehad en daarna moest ik nog 4 uur werken. Ik heb een bijbaantje als vakkenvuller omdat ik wel wat geld nodig heb, helaas. Het is inmiddels half 9 's avonds en de winkel achter ons is afgesloten. We mochten gelukkig een halfuur eerder stoppen, maar nu moet ik wel nog een halfuur op mijn bus wachten. Ik loop naar de bushalte toe en ga op een paaltje zitten. Het is er donker en afgelegen en er is helemaal niks te doen. Na 10 minuten verveel ik me helemaal kapot en ik besluit maar om een klein rondje te gaan lopen. Na ongeveer 5 minuutjes ben ik weer terug en besluit ik maar om weer op het paaltje te gaan zitten. Ik kijk op mijn telefoon. Nog een kwartier en dan komt mijn bus eindelijk. Ik ga maar een beetje appen met vriendinnen en kijken of er nog nieuwe video's op Youtube staan die ik kan bekijken. Na een tijdje zie ik eindelijk de bus aankomen. Ik pak mijn OV en stap in. Ik ging ergens middenin de bus zitten, dat deed ik eigenlijk altijd. De bus begint met rijden. Naar mijn huis is het ongeveer 20 minuutjes met de bus. De bus staat weer stil bij de volgende halte en er stappen weer nieuwe mensen in en andere mensen stappen weer uit. Ik vraag me altijd af waar al die mensen heen gaan en wat hun eindbestemming is. Een jongen die is ingestapt komt naast me zitten. Ik zucht. Ik vind dat altijd zo irritant als mensen naast je komen zitten terwijl er nog gewoon genoeg ruimte is! Ik kijk uit het raam en droom een beetje weg als de jongen opeens tegen me begint te praten. Ik kijk hem even aan, hij is eigenlijk nog best knap. Omdat ik niet heb verstaan wat hij heeft gezegd knik ik maar een beetje. 'Hoe heet je eigenlijk?' vraagt de jongen. 'Jade' antwoord ik simpel. 'Ah oke, mooie naam.' Ik glimlach maar terug. Aangezien ik niet als een bitch wil overkomen vraag ik maar aan hem hoe hij heet. 'Harry' antwoordt hij. We praten de hele weg een beetje over vanalles en nogwat. Ik zie dat de bus bijna bij mijn halte is waar ik uit moet stappen. 'Sorry ik moet hier uitstappen' zeg ik en ik sta alvast op. 'Oh dat is toevallig ik moet hier namelijk ook uitstappen!' zegt Harry. Als de bus tot stilstand komt stappen we beiden uit. 'Heb je anders zin om nog even ergens wat te gaan drinken ofzo?' vraagt Harry. Ik durf eigenlijk niet echt nee te zeggen en aangezien ik toch niet echt wat beters heb te doen besluit ik maar om gewoon ja te zeggen. We lopen een stukje naar de straat waar de cafétjes enzo zijn. Aangezien er niet zo heel veel meer open is aangezien het donderdagavond is, besluiten we maar om naar de Starbucks te gaan. Niet dat ik dat erg vind want het liefste drink ik elke dag Starbucks, ik hou er echt van! (helaas mijn portemonnee wat minder haha) Ik bestel mijn favoriete drankje van de starbucks, een chocolate chip frappuccino. Ik zie dat Harry een cappuccino heeft besteld. We gaan binnen aan een tafeltje zitten en we praten nog wat verder. Als onze drankjes op zijn vraagt Harry om mijn nummer. Aangezien hij me wel oke lijkt besluit ik mijn nummer maar te geven. We lopen naar buiten en we kijken elkaar even aan. 'Het was leuk je te ontmoeten Jade, ik whatsapp je nog wel! Dan kunnen we nog een keertje afspreken.' 'Ja dat is goed! Doeei!' roep ik en vervolgens lopen we allebei een andere kant op. Na een paar minuutjes lopen ben ik thuis. Ik besluit om nog even een kop thee te nemen en daarna ga ik douchen en doe ik mijn pyjama aan zodat ik kan slapen, aangezien ik morgen nog gewoon naar school moet en het best laat is. Eigenlijk is die Harry nog leuker dan dat ik op het eerste moment gedacht had!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen