Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 145

Hey lieve lezers
Het is al even geleden maar ik had een zware periode.
Maandag toen ik begon met lesgeven, hebben ze mijn oma in het ziekenhuis opgenomen met een zware longontsteking.
Dit in combinatie met haar kanker, beroertes,... is haar allemaal teveel geworden en is ze helaas gestorven op donderdagnacht 15 oktober.
Vandaag is het dan ook nog eens de begrafenis
Toch kon ik jullie niet nog langer laten wachten voor een hoofdstuk, dus bij deze

Groetjes magiclove

Jullie waren nu een rit van een halfuur aangekomen bij het grote gebouw. Jens had de auto geparkeerd en stapte daarna meteen uit. Je volgde hem al snel en ook Annelies, Sam en Andrew stapten uit. De rest zou thuis op je wachten aangezien er niet meer volk in de auto kon en omdat Jens als enige zijn vast rijbewijs had. In de tussentijd had je soms al eens met Jens geoefend op het rijden maar zou waarschijnlijk na de tour rijlessen nemen zodat je alleen in de tussentijd met de auto mocht rijden. Jullie stapten naar binnen en gingen terug zitten op de plaats waar jullie altijd gingen zitten. Jason en Nick waren er nog niet. Iets waar je blij om was. Jason was wel een toffe gast maar van zijn broer moest je niks hebben sinds vorige keer. Opeens stond Sam blij op en dat kon maar één ding betekenen. Jason was er. Je keek hun richting uit maar zag Nick nergens staan wat je opluchtte. Ook bij Andrew zag je dat de spanning weg was. Hij begroette ook de rest en ging daarna langs de andere kant van Sam zitten. Die twee waren nog altijd niet samen maar hadden sinds een paar dagen terug hun eerste date gehad en dat was blijkbaar toch wel goed gegaan. Sam had niet zo veel verteld omdat ze zei dat er niet echt iets gebeurd was, wat volgens jou dan weer onzin was. Niet veel later werd Jason geroepen en nog geen kwartier later werd ook jij geroepen. Dit zou willen zeggen dat jullie bijna heel de tijd op hetzelfde moment zouden werken. Er stonden altijd 5 muren in de ruimte waar dus 5 mensen tegelijk konden werken. Jason was de 2e die naar binnen moest een kwartier terug en jij zou de 3e zijn. Dan waren er nog 2 mannen die elk moment ook geroepen konden worden. Je gaf iedereen nog snel een knuffel en liep daarna door de gang door richting de zaal. Voor de deur nam je nog even diep adem en liep dan naar binnen. Je stapte zoals elke keer naar het kruisje toe dat voor de jurytafel stond en begroette ze daarna. Keith: “Welkom terug.” Jij: “Dankje.” Kim: “Je bent al heel ver geraakt, je bent zelfs de enige vrouw die nog over is, dus proficiat al.” Jij: “Dankje, het is een hele eer.” De jury moest lachen maar keken daarna weer serieus. Damon: “Maar goed, je bent hier natuurlijk voor de volgende opdracht.” Keith: “Het thema voor deze week is sport, je krijgt 3 uur de tijd om iets te maken.” Je knikte naar de jury en liep dan op de muur af die je werd aangewezen en dan ging je tijd in. Je dacht na. Je wilde iets origineels doen. Voetbal en basketbal zouden de meesten wel kiezen waarschijnlijk. Rugby ook misschien. Misschien kon je iets doen rond zwemmen? Dan kon je de rest van de muur mooi opvullen met water. Dat was een perfect idee en meteen nam je jou eerste spuitbus al om de eerste lijnen te spuiten op de muur. Na een tijdje stond de schets eindelijk op de muur en keek je even of de verhoudingen klopten. Dit was ook het geval en kon je meteen verder met het maken van je zwemster. Je nam de graffiti bus die huidskleur had en begon verder aan je werk. Daarna besloot je om aan je achtergrond, het water al te beginnen zodat je later de details enkel nog maar moest toevoegen. Je had juist je naam onder je werk nog gezet en keek je werk nog een laatste keer aan voor je geroepen werd naar de jury.

Reageer (3)

  • Luckey

    nog gecondoleerd!!!

    8 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan
    Plus veel serkte en ge weet het ik ben er altijd voor u

    8 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    Veel sterkte, meid! (flower)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen